Hvor sikre er dere på termin?

Jeg er ikke sikker på termin dato. Jeg har ennå ikke vært hos legen/helsestasjon men har time 9.april. Men utifra mine regninger er termin dato mellom 20 november-23november. Vi får se hva UL viser :)

Jeg er ganske sikker på min termin. Jeg hadde regna ut 8 eller 10 nov, å etter ultralyd ble den satt til 10. Noe som stemmer nøyaktig med insett (hadde prøverørs behandling). :-)

Veldig sikker på at UL termin er riktig... 5 dager før mens termin. Var bare en gang vi øvde den tiden.

Ganske sikker, hadde spontanabort i februar, ble heldigvis gravid igjen på første forsøk:) Eneste som overrasket meg var at jeg hadde ganske sterk positiv strek bare 10dpo. Kanskje jeg hadde el en dag eller to før jeg trodde:) Gleder meg iallefall til innkallelsen til tidlig ul kommer:)

Fryktelig usikker. Hadde positiv test 13.3 og negativ 7.3. Husker ikke datoen på menstruasjon og syklusene er ustabile. Men vet at jeg hadde mens ila. Tidlig/midten av Februar en gang. Noen som har tips til å regne dette ut?:p skal til lege etter påska-blir vel tidlig ul om vi ikke finner ut av det?

Ganske sikker, siden jeg vet dagen for unnfangelse:)

Men så er alt fra uke 37-42 termin da :)

Jeg er ikke helt sikker. Ifølge de tre forskjellige terminkalkulatorene jeg har brukt har det vært 23, 25 og 27 november. Så vi får se når jeg skal på ultralyd på tirsdag hva de sier :)

Jeg er veldig usikker på dato, hvor kalkulator, FF og jeg ikke helt klarte å bli enige om når jeg hadde el. Var vel en gang mellom 13 og 18 feb ^-^

Okei! Lærer noe nytt hver dag :D Sist kom snuppa 2 uker før termin, håper sannelig ikke denne tenker å være så mye lengre enn det, Iallefall ikke til 42 :p :D
Huff nei, det må man håpe at man slipper! :)

IVF her, så ingen tvil :D Eneste er at danskene mulig bruker litt annen regning enn norske leger, så kan varier med et par dager. :)

Tror kanskje jeg blir satt tilbake ett par dager :) men temmelig sikker på at det bare er snakk om+/-3 dager :)

Er helt sikker på mens-termin, og har veldig stabile sykluser. Men tror jeg er noen dager kortere på vei, for jeg har litt lange sykluser så pleier å ha el rundt cd 21, men akkurat denne gangen kom den noen dager tidligere enn forventet. Men tror det bare er snakk om noen få dager fra eller til, så føler meg trygg på å følge mens-termin fram til oul.

Fryktelig usikker. Hadde positiv test 13.3 og negativ 7.3. Husker ikke datoen på menstruasjon og syklusene er ustabile. Men vet at jeg hadde mens ila. Tidlig/midten av Februar en gang. Noen som har tips til å regne dette ut?:p skal til lege etter påska-blir vel tidlig ul om vi ikke finner ut av det?
Vanskelig å si hvis du ikke vet ca hvor lang syklusene er. Men hvis første dag av mens var ca 14.2, så er det sannsynlig at 7.3 kunne være for tidlig å få positiv test. Da er terminen din isåfall 24. November med en 28 dagers syklus. :)

Har ikke peiling på nå når jeg hadde siste mens, så det skal bli ekstremt spennende å se hva de sier på oul på tirsdag. :D

Pga jobb og studier er jeg sikker på "befruktnings"datoen ihvertfall, hehehe. 13 feb.

Jeg har stabil syklus og har regnet fra når jeg fikk mensen sist og da sier BV appen 18.November mens legen sier 14. November så vi får bare vente å se :P

Back
Topp