Hvor sikre er dere på termin?

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Her er jeg faktisk ganske sikker, siden jeg hadde en spontanabort første uka i februar og ble gravid igjen 2 uker etter ;) Kan Iallefall ikke være lengre på vei.

Jeg er litt usikker :) jeg sa selv den 7 , legen sier den 5. Å ul sier den 31 okt :p
Så er jammen ikke lett å si :p jeg går mest etter min egen da :)

Ikke helt. Vet mer etter tidlig ultralyd kanskje. Etter mine beregninger 30nov da. Men kanskje 29 og:P Hm. Vi får se;)

Jeg er ganske sikker på at den stemmer da jeg har veldig stabile menssykluser. :) men jeg vet ikke 100% når eggløsningen har vært så terminen kan jo bli justert hvis det ikke er den standard 14 dager før ikm. :)

40+3 er 13.november så jeg går ut fra den fram til Ul.

Jeg er ganske sikker på at den stemmer da jeg har veldig stabile menssykluser. :) men jeg vet ikke 100% når eggløsningen har vært så terminen kan jo bli justert hvis det ikke er den standard 14 dager før ikm. :)

40+3 er 13.november så jeg går ut fra den fram til Ul.

Er det 40+3 man sier nå? Sist jeg var gravid byttet de mening midt i svangerskapet fra 40+0 til 40+2 :P

Er veldig usikker. Som sagt mange ganger før ble jeg gravid på p-piller så har bare gått ut fra siste mens. :p da er termin 19 november. Har en stygg følelse på at jeg blir satt hvertfall ei uke tilbake. Heldigvis er tidlig ul bare 9 dager unna så skal bli veeeeldig godt å få litt mer sikkerhet rundt det. :p

Er veldig usikker. Som sagt mange ganger før ble jeg gravid på p-piller så har bare gått ut fra siste mens. :p da er termin 19 november. Har en stygg følelse på at jeg blir satt hvertfall ei uke tilbake. Heldigvis er tidlig ul bare 9 dager unna så skal bli veeeeldig godt å få litt mer sikkerhet rundt det. :p

Blir veldig spennende å se etter ul da!!

Jeg er usikker! Har alltid hatt 28 dagers syklus, men i januar var den plutselig på 23 dager. Første dag i siste mens er 7. februar, og vi hadde kun sex 14.februar den syklusen pga diverse reiser på begges front. Jeg aner ikke når eggløsning var. Jeg har regnet meg frem til 11.november (8+2 idag), men da jeg var på ul i går mente jordmor jeg var kortere (7+4 idag) med termin 17.november - ut ifra målene på knøttet og livmoren. Så jeg aner ikke.. ;)

Jeg er usikker! Har alltid hatt 28 dagers syklus, men i januar var den plutselig på 23 dager. Første dag i siste mens er 7. februar, og vi hadde kun sex 14.februar den syklusen pga diverse reiser på begges front. Jeg aner ikke når eggløsning var. Jeg har regnet meg frem til 11.november (8+2 idag), men da jeg var på ul i går mente jordmor jeg var kortere (7+4 idag) med termin 17.november - ut ifra målene på knøttet og livmoren. Så jeg aner ikke.. ;)

Såpass! Høres jo litt ut som du har rett da ;D Blir spennende å se hva de sier på OUL :)

Utifra mens er den 30 oktober, men i følge tidlig ul er den 8 november så gleder meg til neste ul (:

Aner ikke når eggløsning var:p enten hadde vi flaks med sex en gang noen dager før el, eller så var el noen dager senere slik at vi akkurat rakk det. Vi så ikke hverandre mellom mandag og fredag kveld, og etter mens skulle el vært onsdag. Så jeg aaaner ikke:D spennende!

Aner ikke når eggløsning var:p enten hadde vi flaks med sex en gang noen dager før el, eller så var el noen dager senere slik at vi akkurat rakk det. Vi så ikke hverandre mellom mandag og fredag kveld, og etter mens skulle el vært onsdag. Så jeg aaaner ikke:D spennende!

Da blir det veldig spennende etter ul :D

Ja det er denne såkalte e-snurra som brukes. Overtid er 42+ uansett.:)

Okei! Lærer noe nytt hver dag :D Sist kom snuppa 2 uker før termin, håper sannelig ikke denne tenker å være så mye lengre enn det, Iallefall ikke til 42 :P :D

Føler meg ganske sikker, men forrige gang ble den justert med hele ti dager på oul. Fødte alikevel en dag etter mensterm og ti dager Før ulterm.. ☺

Back
Topp