Hvor ofte vasker dere gulvet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
noen må jo kanskje tro at jeg er super uhygienisk og ekkel men det er jeg overhodet ikke.

nå har ikke jeg små barn som kravler og sikler på gulvene lenger, så de vaskes (hold dere fast) et par ganger i ÅRET!!! Da snakker jeg stuegulvet hovedsaklig. Kjøkken og bad vaskes hver fredag, gjestetoalett likeså. Gangen ved behov, kanskje en gang i måneden.

Vi har laminat og det er faktisk ikke behov for noe mer. Ikke griser barna i stuen, og kommer det en flekk vasker jeg den der og da.
Vinner!!! :D :D :D

"Bare" 1-2 ganger i uken??? :eek:

Det er ikke bare-bare spør du meg :p Her er det bare 1-2 ganger per måned...og da som regel rundt gulvteppene :p ;)

Eg henger meg på denne :p :D Men me er nøye på å ha det ryddigt rundt oss då.. Så får me no sjå kor mykje støv som fester seg på hjernen når det kjem baby i hus ;)

Eg henger meg på denne :p :D Men me er nøye på å ha det ryddigt rundt oss då.. Så får me no sjå kor mykje støv som fester seg på hjernen når det kjem baby i hus ;)
Var litt mer nøye når jenta krabba, og vi hadde hund da. Men nå har vi ikke hund lengre og ungen er ikke på gulvet så synes ikke det er så nødvendig å slite ut mopp og støvsuger liksom :p

Blir helt sliten av å lese om dere som støvsuger hver dag :o her blir det tatt etter behov

Hei, jeg er ny på dette forumet og har akkurat lastet ned appen så er ikke helt dreven ennå. Men jeg har et sårt behov for vaskehjelp i huset, er kommet halvveis i svangerskapet med en del plager. Jeg bor i Bærum og lurer på om noen i området har erfaring med vaskehjelp her og kan anbefale noen? Trenger en fast en gang i uken eller annenhver uke. Blir veldig glad for tilbakemeldinger :) Hilsen Iram

Vasker ca 1-2 ganger i mnd og støvsuger ved behov, ca 1 gang i uka :-)

Vasker en gang i mnd kanskje og støvsuger en gang i uka. Ser alltid jævlig ut her da:P

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Er alle som vasker og støvsuger så ofte i 100% jobb???
Hvordan får dere tid til alt dette og tid sammen med barna?

Her støvsuges det ca en gang annen hver uke og gulvene vaskes kanskje en gang per måned :p Rengjøring blir kun gjort i helgene, i ukedagene prioriteres tid sammen med ungen på ettermiddag mens kveldene går med til oppvask, klesvask og rydding.

Føler ikke vi har det spesielt skittent da :)

Sign! Hvordan har folk tid så ofte tenkte jeg :o :p
Ved behov her også, støvsuger vell kanskje 1-2 ganger i uken, men gulvvask mye sjeldnere.

Back
Topp