Hvor ofte vasker dere gulvet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Støvsuger 2 ganger i veka og vasker sånn ca 1 gong i veka. Av og til annakvar veke.

Ingen husdyr og foreløbig griser ikkje babyen så mykje. :-)

Uff, nå føler jeg at jeg bor i et møkkehus.. støvsuger hele huset en gang i uka. Vasker gulvene mest når det trengs.. har ikke husdyr,går ikke inn med sko, vi har tepper rundt der vi spiser og søler generelt lite på selve gulvene. Så synes ikke at det trengs for ofte...

Går over når jeg ser det er behov:)
Støvsuger gjør vi minst en gang i uka, gjerne flere dager. Når vi venter besøk gjør vi begge deler:)

Oi, imponert over dere som gjør det hver uke!! Her har jeg selv støvsuger-mani, så støvsuger gjerne 4-5ganger i uken i hovedetasjen(stue, kjøkken, gang). Men liker ikke å vaske gulvet, det er så tungt for ryggen, så det gjøres gjerne hver 2-3uke, alt etter som når jeg får nok av griset :p

Støvsuger og vasker gulv hver dag.. Støvsuger på morgenen og vasker på kvelden:)

Støvsuger og vasker alle gulv en gang i uken. Støvsuger gulvet i første etasje (av totalt tre etasjer) hver dag - det er her det blir mest møkkete (sand i gangen, smuler på kjøkkenet). Og så vasker jeg gulvet nede en ekstra gang i uken.

Ooooog så børster og dusjer jeg kattene en gang i uken ;) det helper
Mye

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg støvsuger annenhver dag og vasker gulvet mandager og fredager. :)

Er alle som vasker og støvsuger så ofte i 100% jobb???
Hvordan får dere tid til alt dette og tid sammen med barna?

Her støvsuges det ca en gang annen hver uke og gulvene vaskes kanskje en gang per måned :p Rengjøring blir kun gjort i helgene, i ukedagene prioriteres tid sammen med ungen på ettermiddag mens kveldene går med til oppvask, klesvask og rydding.

Føler ikke vi har det spesielt skittent da :)

Eh, føler ikke at jeg har det skittent hjemme :) Men her støvsuger vi ca en gang i uken og vasker i tillegg ca hver 14.dag ;)

Blir ca en gang i uka om det ikke er noe spesielt. Støvsuger oftere. Unntaket er kjøkkenet. Det må jeg gjerne vaske over hver dag etter turboen og matkasteren på 15 mnd ;)

Jeg vasker når det trengs. Har alt for mye å gjøre ellers til at jeg kan vaske gulv som ser reine ut :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Herregud så mye folk vasker. :p Her går det fort en måned eller flere mellom hver gulvvask. Støvsuger flere ganger i uka da, og dukker det opp flekker tar vi dem med klut. Kjæledyr har vi heller ikke da. :p

Er alle som vasker og støvsuger så ofte i 100% jobb???
Hvordan får dere tid til alt dette og tid sammen med barna?

Her støvsuges det ca en gang annen hver uke og gulvene vaskes kanskje en gang per måned :p Rengjøring blir kun gjort i helgene, i ukedagene prioriteres tid sammen med ungen på ettermiddag mens kveldene går med til oppvask, klesvask og rydding.

Føler ikke vi har det spesielt skittent da :)

Jeg har aldri hørt om folk som vasker og støvsuger hver dag før! Utenom moren til en venninne av meg jeg hadde som liten, med støv på hjernen:p Her ser det jo ut som omtrent alle gjør det. Skjønner ikke hvordan det er tid til det eller nødvendig?:)

Oi! Noen gjør med andre ord ikke annet . Støvsuger og vasker etter behov her .. Soverom sjeldnere enn stua, kjøkken og bad selvfølgelig .

Drar over et par ganger i uka men har vaskehjelp som tar veldig nøye hver 14 dag

Back
Topp