Hvor ofte vasker dere gulvet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Her vaskes det stort sett 2 ganger i uken.
Hvordan er det hos dere?

En gang i uken, eller ved behov. Med 3 hunder er det innimellom behov.. :)
Støvsuger hver/annenhver dag.

Annenhver dag ca.. Av og til flere dagee på rad.. Støvsuges må gjøres 1-2 ganger om dagen.

3-4 dager i uka :) Blir utrlig fort skittent her :/ er en liten leilighet og kjøkkenet er i stua (om dere skjlnner?) Og sønnen min spiser på spisebordet men også på sitt lillebord på stua pluss av vi voksne ofte spiser på stua så det blir smuler og mat og sånt overalt :p
skulle ønske jeg ikke hadde trengt å gjøre det så ofte....

Har fått tak i 4 store mopper. Jeg tar oppi èn dråpe zalo i ei bøtte og fyller i vann og når den ene moppen er `brukt opp` hiver jeg den i vaskemaskina så tar jeg en ny og fester på stanga, så vannet blir aldri skittent :)

Ca 1 gang i uka og ved behov :)

Hver dag, om ikke flere ganger om dagen. Har hund og en baby som ligger på gulvet. Hender jeg bare går over med tørrmopp.

Pr.idag er det en gang i uken siden lille ikke krabber enda. Støvsuger hver eller annenhver dag da vi har 2 røytehunder.

Støvsuger hver dag, men vask blir sjeldnere. Prøver en gang i uken, men hender det går 14 dager også. ( hvis det gjør det så vasker jeg bare flekker av og til mellom)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ved behov her. Har gamle gulv som aldri blir rene uansett, så det er veldig frustrerende å vaske. Men støvsuger/koster ofte da. Er så heldig å ha unger som krangler om å få støvsuge så det går greit :-)

Støvsuger gjerne hver dag, men vasker kun hver fredag. Eller ved behov, selvfølgelig :)

Her støvsuges det ved behov og vask av gulv likeså.
Har ubehandlet skifer på stuen/kjøkkenet og badet og gang og soverom består av ubehandlet tre.

Gulvene blir støvsugd minst en gang i uken, men gulvet vasker jeg nok bare hver 14 dag. Vi er heldigvis ikke så grisete av oss :p
Det verste som skjer her er at tørketrommelen genererer mye hybelkaniner.

Ca en gang i uka, men også ved ekstra behov. Støvsuger daglig/annenhver dag.

Vi vasker gulv to ganger i uka.

Stort sett holder det med en gang i uka, men hender støvsugeren må frem en ekstra gang.

Back
Topp