Hvor ofte treffer barna sine besteforeldre?

Tar oss tid :p Farmora henter unger for kosetid, altså bingo og kino og piknik. Mine foreldre besøker jeg når jeg kan. Når eldste er på speider, går jeg og minste til bestemor. Også er det jo helg også. :p Får alltids tid om man planlegger litt :D

De bor alle under 10 min fra oss også da :p
Flinke dere er da :)

Er vanskelig for mine foreldre å komme til oss så vi må komme til dem, noe som ikke blir så ofte prioritert dessverre. Litt forskjellige årsaker til det. Svigermor bor lang unna og svigerfar jobber altfor mye ;p
Ja ikke lett i en travel hverdag

Ofte vil eg si... Vi har hver torsdag hos farmor og farfar, har hatt det siden hun var 2 år. Skal hun sove borte så er det som regel hos dem. Også er vi jo alltid innom de løpet av uken for et eller aent. Skjer det noe på skolen er det alltid med på det :)

Min familie treffer vi ikke i det hele tatt..
Hvorfor treffer du ikke din familie?

Huff. Hvordan er det å treffes de få gangene da?
Med pappa.. Ok, syns det er synd det er så sjeldent og gleder meg men han vil ha ferie når han er på "ferie" så blir ofte litt skuffende. Merker han har sitt liv og ikke selv alltid ser hvor mye jentungen gleder seg over å ha bestefaren sin der.

Svigers er greie, har et godt forhold til de. Tror ikke jentungen helt ser de som 'besteforeldre' men det kommer vel :-)

I høstferie, juleferie, vinterferie, påskeferie og sommerferie. Eller ikke alle feriene, av og til vil vi reise andre steder også. De er alt for dårlige til å komme på besøk til oss. Har bodd her i 5,5år og de har vært på besøk 2 ganger...
2-5 ganger i året er vi på besøk der.
Dumt når de ikke er flinke å komme da :(

Med pappa.. Ok, syns det er synd det er så sjeldent og gleder meg men han vil ha ferie når han er på "ferie" så blir ofte litt skuffende. Merker han har sitt liv og ikke selv alltid ser hvor mye jentungen gleder seg over å ha bestefaren sin der.

Svigers er greie, har et godt forhold til de. Tror ikke jentungen helt ser de som 'besteforeldre' men det kommer vel :)
Synd din far ikke klarer å se hvor viktig det er for dere :(

Jepp men det er som det er, han har alltid vært en god pappa og oppdratt meg alene uten mye hjelp så han føler vel han er 'ferdig' :)
Har du prøvd å snakke med han?

Tror ikke det har mye for seg :) som sagt så snakker vi ofte på telefon men bor man på hver side av verden omtrent så blir det slik. Vært slik i 6-7 år nå.
Kan jo være han ville forsøkt mer når dere er sammen hvis han forstod det

Mormor til min datter døde desverre da hun bare var 3 mnd. (Hun er nå 7år) Men hun har en farmor, men skal ikke akkurat skryte av at hun treffer henne så ofte. Det er bestandig andre ting som er viktigere, uansett om jeg spør 1 dag, 1 uke eller 3 mnd før om hjelp....Men det er hennes tap tenker jeg. Bestefar og oldeforeldre på min side treffer henne ofte da. :) Venter nå nr 2, så håper og tror besteforeldrene på fars side da ønsker å treffe lille nurke endel. :)

Mormor til min datter døde desverre da hun bare var 3 mnd. (Hun er nå 7år) Men hun har en farmor, men skal ikke akkurat skryte av at hun treffer henne så ofte. Det er bestandig andre ting som er viktigere, uansett om jeg spør 1 dag, 1 uke eller 3 mnd før om hjelp....Men det er hennes tap tenker jeg. Bestefar og oldeforeldre på min side treffer henne ofte da. :) Venter nå nr 2, så håper og tror besteforeldrene på fars side da ønsker å treffe lille nurke endel. :)
Vi får satse på det :)

2 av mine barn har aldri møtt mormoren sin. Morfaren møter di kanskje 1 gang I halvåret.

Farmoren og farfaren er døde.

Nei for dem mishandla meg når eg var liten. Prøvde å tilig dem senere men de vil overhode ikke ha noe som helst med meg og gjøre.
Huff høres forferdelig ut :(

Min foreldre bor i gåavstand, så de ser vi ukentlig. Mamma kan plutselig stå på døra og spørre om å få gå en tur med minsten feks :-)

Svigermor bor i andre enden av landet, og vi treffes bare en gang i året ca. Hun savner barnebarna mye, og skulle gjerne hatt dem nærmere. De har ukentlige samtaler på skype, da :-)
Svigerfar bor også i andre enden av landet, med ny familie. Null interesse å spore der...tror han har møtt barna kanskje 5-6 ganger på 12 år. Og da alltid på vårt initiativ.

Mine foreldre ca 2 ganger i uka. Mannens foreldre ca annenhver uke.

Back
Topp