Hvor ofte treffer barna sine besteforeldre?

I høstferie, juleferie, vinterferie, påskeferie og sommerferie. Eller ikke alle feriene, av og til vil vi reise andre steder også. De er alt for dårlige til å komme på besøk til oss. Har bodd her i 5,5år og de har vært på besøk 2 ganger...
2-5 ganger i året er vi på besøk der.

Min far bor de med. Svigermor bor her mesteparten av tia. Svigerfar ser de 5 ganger i året ca

Ca en gang i uka, så ganske regelmessig :)

3-4 ganger i året.

Vi drar vel dit ca 2 helger i mnd :) svigers bor i syden på vinteren. Så det blir det ikke så ofte. Men nå reiser vi til dem i helga. Siden de er hjemme nå. Småen var litt skeptisk da de var innom her. Så det må vi gjør noe med :)
Kjekt om de får et godt og trygt forhold :)

Flere ganger ? Hvordan får dere tid til det? :p
Tar oss tid :p Farmora henter unger for kosetid, altså bingo og kino og piknik. Mine foreldre besøker jeg når jeg kan. Når eldste er på speider, går jeg og minste til bestemor. Også er det jo helg også. :p Får alltids tid om man planlegger litt :D

De bor alle under 10 min fra oss også da :p

Veldig lite på begge sider. Vi bor i samme område som dem begge, så det går ikke på reisevei men at de er opptatt med andre ting og andre barnebarn enn våre.
Hva syns du om det?

1-2 ganger i uka. Noen ganger oftere/sjeldnere.

Treffer mormor flere ganger i uka da hun bor like ved oss, farfar et par ganger i måneden. Og bestefar 3-4ganger i året da han bor i Spania.

Varierer. Alt fra ukentlig til at det kan gå ett par-3 uker mellom hver gang selv om vi bor ca 20 min unna hverandre med bil. Varierer ut fra hvordan jeg jobber osv. Gubbens foreldre er døde så er kun mine foreldre vi besøker/får besøk av

Dere som ikke har anledning eller dem?

Er vanskelig for mine foreldre å komme til oss så vi må komme til dem, noe som ikke blir så ofte prioritert dessverre. Litt forskjellige årsaker til det. Svigermor bor lang unna og svigerfar jobber altfor mye ;p

Har vært ca 1gang i uken, men ble mindre når det kom fler barnebarn i familien...

Omtrent aldri?

Ingen kontakt med barnefarens familie eller min mor.

Min far bor i USA og ses kanskje en gang i året... Snakker på telefon et par ganger i måneden.

Samboers foreldre bor i Sunnmøre så et godt stykke fra Stavanger.. Så kanskje en eller to ganger året.
Huff. Hvordan er det å treffes de få gangene da?

Back
Topp