Hvor ofte treffer barna sine besteforeldre?

Ho treffer besteforeldra på farsiden minst en gang i uka. Mine foreldre treffer vi sjeldnere fordi de bor lang unna. Men ca 1 gang i måneder

Ukentlig, månedlig, halvårlig og aldri :)

(4 sett med besteforeldre på ulike vis)

Ofte vil eg si... Vi har hver torsdag hos farmor og farfar, har hatt det siden hun var 2 år. Skal hun sove borte så er det som regel hos dem. Også er vi jo alltid innom de løpet av uken for et eller aent. Skjer det noe på skolen er det alltid med på det :-)

Min familie treffer vi ikke i det hele tatt..

Par ganger i uka. Mine foreldre. Hans orker ikke komme særlig

Farmor treffer hun flere ganger i uka, henne besøker vi på jobb stadig vekk. Farfaren synes jeg vi møter litt for sjeldent mtp at vi bor så nært. Mine foreldre møter hun ca en gang i måneden eller annenhver, men til gjengjeld er vi da sammen minst en helg.

Kunne gjerne vært oftere, men det er nok til at hun er trygg på dem i det minste :-)

Mine foreldre treffer de minst én gang i uka. Hans foreldre en gang annenhver mnd kanske

Min mamma er nærmeste nabo, så mye:P
Min pappa og svigers ser de 4-5 ganger i året:)

Mormor og morfar treffes ofte, bestemor og bestefar alt for sjelden.

På min side treffes de flere ganger i uka. Familien hans bor langt unna og de treffes sjeldnere..

Farmor 1 gang i året.hon bor fler tusen km fra oss.
Mormor 2-3 ganger per år kanske

Mormor og morfar en gang i uka, minst. Farmor og farfar har eldste truffet to ganger, mellomste en gang og yngste aldri.

Bestemor og bestefar ser han kanskje 6-7 ganger i løpet av året...
Farmor og farfar ser han flere ganger i uka :)

Mine foreldre, nesten hver uke

Mannens altfor sjeldent, grunnet geografi bare en håndfull ganger i året. Svigerfar med familie stort sett bare om sommeren (men to ganger i år allerde siden vi har fått barn og døpt henne). Svigermor kommer hit en 2-3-4 ganger i året i tillegg til at vi drar dit om sommeren.

De ser svigers minst en gang i uka.

Alt fra daglig til ett par ganger i uka. Det er visst koseligere å henge med mormor og farmor, enn med mamma og pappa på ettermiddagen.

Sjeldent, selv om alle bor i nærheten.. Sliter med at besteforeldrene "aldri har tid"...

Back
Topp