Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ofte vil eg si... Vi har hver torsdag hos farmor og farfar, har hatt det siden hun var 2 år. Skal hun sove borte så er det som regel hos dem. Også er vi jo alltid innom de løpet av uken for et eller aent. Skjer det noe på skolen er det alltid med på det
Farmor treffer hun flere ganger i uka, henne besøker vi på jobb stadig vekk. Farfaren synes jeg vi møter litt for sjeldent mtp at vi bor så nært. Mine foreldre møter hun ca en gang i måneden eller annenhver, men til gjengjeld er vi da sammen minst en helg.
Kunne gjerne vært oftere, men det er nok til at hun er trygg på dem i det minste
Mannens altfor sjeldent, grunnet geografi bare en håndfull ganger i året. Svigerfar med familie stort sett bare om sommeren (men to ganger i år allerde siden vi har fått barn og døpt henne). Svigermor kommer hit en 2-3-4 ganger i året i tillegg til at vi drar dit om sommeren.