Hvor ofte treffer barna sine besteforeldre?

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Litt for ofte? For lite? Regelmessig?

Her treffes de så å si hver eneste uke

Flere ganger i uka. På begge sider da. Og oldemor minst en gang i uka.

Flere ganger i uka :)

Vi drar vel dit ca 2 helger i mnd :) svigers bor i syden på vinteren. Så det blir det ikke så ofte. Men nå reiser vi til dem i helga. Siden de er hjemme nå. Småen var litt skeptisk da de var innom her. Så det må vi gjør noe med :)

Det varierer veldig. Han et som regel på overnattningsbesøk hos besteforeldrene en helg i måneden også ser vi dem nok 2-5 ganger utenom det :)

Vi ser farmor, bestefar og oldemor kanskje 1 gang i uka.
Bestemor og morfar ser vi ikke så ofte siden de bor litt langt unna :(

Et par ganger i mnd bare, desverre... og på min side treffer de bestefar to ganger i året. Bor langt unna

Veldig lite på begge sider. Vi bor i samme område som dem begge, så det går ikke på reisevei men at de er opptatt med andre ting og andre barnebarn enn våre.

Mindre nå enn før, men rimelig ofte likevel. Stikker gjerne innom og spiser middag og han sover der flere ganger i året.

Foreldrene mine bor 6 timer unna, men vi sees en langhelg/uke i måneden :) farforeldrene ser han litt her og der. De bor nærmere!

Omtrent aldri?

Ingen kontakt med barnefarens familie eller min mor.

Min far bor i USA og ses kanskje en gang i året... Snakker på telefon et par ganger i måneden.

Samboers foreldre bor i Sunnmøre så et godt stykke fra Stavanger.. Så kanskje en eller to ganger året.

Back
Topp