Aner ikke. Sikkert en del er jo kald av meg. Og ikke alltid like varmten gang i uka om sommeren hvertfall
hvor ofte fryser du om sommeren?
Hvor ofte spiser du hamburger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke. Sikkert en del er jo kald av meg. Og ikke alltid like varmten gang i uka om sommeren hvertfall
hvor ofte fryser du om sommeren?
en gang i mnd kanskjeAner ikke. Sikkert en del er jo kald av meg. Og ikke alltid like varmt
Hvor ofte spiser du hamburger
Hver dag i sommervarmenen gang i mnd kanskje
hvor ofte spiser du is?
AldriHver dag i sommervarmen
Hvor ofte spiser du blåskjell
veldig ofte. passer det med salat til så har jeg det. så over halvparten av middagene på en uke sikkert.Aldri
hvor ofte spiser du salat til middag?
ett par ganger i uka ca sånn gjennomsnittlig (litt oftere om sommeren enn vinteren)veldig ofte. passer det med salat til så har jeg det. så over halvparten av middagene på en uke sikkert.
Hvor ofte barberer du leggene
Storsett aldri, enkelte ganger 1 gang om vi skal noe ekstra.ett par ganger i uka ca sånn gjennomsnittlig (litt oftere om sommeren enn vinteren)
hvor ofte retter du på sminken i løpet av en dag?
sjelden, men har da forekommetStorsett aldri, enkelte ganger 1 gang om vi skal noe ekstra.
Hvor ofte tenker du at du skulle hatt en annen svigermor?

1gang i mnd kanskje.sjelden, men har da forekommet
hvor ofte sier du ting du har angret på i sekundet du sa det?
sjelden høyt men kanskje 2-3 ganger i mnd1gang i mnd kanskje.
Hvor ofte raper du med uhell?![]()
Jeg selv er ikke så ofte. Jeg og frøkna går vi.sjelden høyt men kanskje 2-3 ganger i mnd
hvor ofte bruker du bilen?
huff, nå etter å ha vært gravid, hele tidenJeg selv er ikke så ofte. Jeg og frøkna går vi.
Hvor ofte er du på slankern?
Flere ggr i uken... Om is er med som synd er det nesten hver dag nå når det er sommerhuff, nå etter å ha vært gravid, hele tidenaldri før
![]()
hvor ofte synder du på godtefronten i ukedagene?
alt for mye tror jeg, hver dagFlere ggr i uken... Om is er med som synd er det nesten hver dag nå når det er sommer
Hvor mye ser du på tv?
Gjør ikke annet enn å kysse og klemme <3alt for mye tror jeg, hver dag
hvor ofte gir du mini klem?
<3Gjør ikke annet enn å kysse og klemme <3
Hvor ofte tar du taxi?
Aldri...<3
en gang i året kanskje?
hvor ofte er du ute på byen med venninner?
4 ganger i året kanskje,Aldri...
Hvor ofte er du på kino?
Hehe, 5-6 ggr i uka! (De siste 1-2 kveldene sovner jeg når jeg leser bok for sønnen i 19-tiden4 ganger i året kanskje,
hvor ofte angrer du på at du ikke la deg tidligere?
aldri?Hehe, 5-6 ggr i uka! (De siste 1-2 kveldene sovner jeg når jeg leser bok for sønnen i 19-tiden)
Hvor ofte sovner du av til jobben?