Hmm.. En gang i mnd? (hver dag i FrankrikeTja det varierer. Noen ganger hver uke og kanskje 2 på en uke.
Andre ganger hver 14 dag eller 3 uke.
Hvor ofte har dere dessert?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm.. En gang i mnd? (hver dag i FrankrikeTja det varierer. Noen ganger hver uke og kanskje 2 på en uke.
Andre ganger hver 14 dag eller 3 uke.
Hvor ofte har dere dessert?
Kommer med nytt spm jeg daHmm.. En gang i mnd? (hver dag i Frankrike)
Kommer med nytt spm jeg da
Hvor ofte reiser du med fly?
Bra du passer påKommer med nytt spm jeg da![]()
Hvor ofte reiser du med fly?
Til vanlig, to ganger om dagen. Nå, to ganger i mnd?Hm. . 3-4 hver mnd ca kanskje.
Hvor ofte reiser du med tog
Hva mente du her?Til vanlig, to ganger om dagen. Nå, to ganger i mnd?
Hvor ofte sjekker sover du vann?
Ajaj, autocorr ><Hva mente du her?![]()
Ajaj, autocorr ><
Skal så klart stå "hvor ofte drikker du vann?"
Så og si aldri. jeg klarer det virkelig ikke. Ser så stygt ut. Går å fikser de innimellom da, men sjelden nå naturlig nok.Hehe, var det jeg trodde.
Jeg drikker vann altfor sjeldent utenom måltider, men prøver å få i meg minst en drikkeflaske om dagen.
Hvor ofte lakker du neglene?
En gang i åretSå og si aldri. jeg klarer det virkelig ikke. Ser så stygt ut. Går å fikser de innimellom da, men sjelden nå naturlig nok.
Hvor ofte spiser du tomatsuppe
Oi hm. vet ikke helt. hver 2 mnd kanskje.En gang i året
Hvor ofte spiser du mat fra MacDonalds?
Aldri (ikke peppes i byen, og det ville nok vært uaktuelt her i huset likevel. Spiser pizza fra tex pizzan viOi hm. vet ikke helt. hver 2 mnd kanskje.
hvor ofte spiser dere pizza fra peppes
Det er ikke lenger nei. Gikk konk. den vel.Aldri (ikke peppes i byen, og det ville nok vært uaktuelt her i huset likevel. Spiser pizza fra tex pizzan vi)
Hvor ofte kurer du håret?
Hver dag-hver andreDet er ikke lenger nei. Gikk konk. den vel.
Såklart gjør dere det. Beste i byen
Litt gøy med pizzaekspressen som du får skrapelodd, men det er det eneste
1gang i uken.
Hvor ofte dusjer du?
Med mindre å ta en pølse på Korvspesialisten på Nordby kvalifiserer for å spise ute, så... er par ganger i året kanskjeHver dag-hver andre
Hvor ofte spiser du ute?
Hm det varierer litt. Hver 14 dag i gj.snitt kanskje.Hver dag-hver andre
Hvor ofte spiser du ute?
Med mindre å ta en pølse på Korvspesialisten på Nordby kvalifiserer for å spise ute, så... er par ganger i året kanskjehaha
Hvir ofte bestiller du takeaway?
Omtrent annenhver dagDer var jeg visst for treg
Hm. Vet ikke helt. Hver 14 dag maybe.
Hvor ofte sminker du deg?
Har vært lenge uten badekar her nå, men siden vi fikk nytt. Annenhver dag.Omtrent annenhver dag
Hvor ofte bader du i badekar?
en gang i uka om sommeren hvertfallHar vært lenge uten badekar her nå, men siden vi fikk nytt. Annenhver dag.
Hvor ofte går du med kjole?