Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Hun har spist nesten et glass med sviskemos i løpet av dagen
Må evt kjøpe malt da, og se.
Hvordan går det?
Dag 5 uten bæsj. Er i campingvogna vår nå. Har kutta ut frokostgrøt helt. Er redd d er for vondt for henne å få d ut![]()
Viser hun noe tegn på at hun plages da? Å hvor stor posjon grøt gir du henne? Prøvd malt?
Min har av magen hver 3-4 dag, får kun mme og grøt av 70 ml vann nå på kvelden med sviskemos. Ser ikke ut som han plages noe, han har bare funnet sitt mønster..
Så bra at magen er i gang! Haha - den proppen kjenner jeg til, tror det var noe lignende her da mini gikk 5 dager uten. Jeg kutta ut frokostgrøt og gir kun litt fruktmos om morningen, på kvelden er vi oppe i full porsjon grøt og enda tror jeg han kunne spist litt til. MEN; gir du smaksprøver i tillegg? Som middagsmåltid? Jeg synes bare det blir så mye med 3 måltid selv om smaksprøve ikke kan regnes som måltid da...Hun har bæsja!! Halleluja!! Masse pressing, men fikk ut endel altså! Tror d var en hard "propp" ytterst og så normal konsistens på resten.
Hun får en halv porsjon ut ifra målene på grøtpakken. Morgen og kveld. Hun spiser ikke opp om morgenen, men spiser opp på kvelden.
Vi har droppet grøt siste par morgenene da. Pga bæsjesituasjonen.
Hun har vært vesentlig mer sutrete så rekner med d er pga dette.
Så bra at magen er i gang! Haha - den proppen kjenner jeg til, tror det var noe lignende her da mini gikk 5 dager uten. Jeg kutta ut frokostgrøt og gir kun litt fruktmos om morningen, på kvelden er vi oppe i full porsjon grøt og enda tror jeg han kunne spist litt til. MEN; gir du smaksprøver i tillegg? Som middagsmåltid? Jeg synes bare det blir så mye med 3 måltid selv om smaksprøve ikke kan regnes som måltid da...