Hvor mye sover dere om natten?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
De små har nå rundet 6 mnd og flere merker endringer i søvnmønster. Hvordan er det med nattesøvnen hos mor? Sover dere i løpet av dagen? Her hadde livet vært så mye enklere om jeg kunne sove mens jeg trillet vogna:p

Er i zombie modus. Pleier å sove med mini første og avogtil andre luren.
Hehe jeg er og helt zombie:) legger meg altfor sent om kveldene også (rundt 24) og da er det kun et par timer før mini starter å knirke. Blir totalt rundt 5 timer søvn om natten og kanskje 30 min ila dagen. Utrolig at en klarer det over så lang tid:p

Dette trengte jeg å se! Småen hadde en periode der han våknet annenhver time natten gjennom. Jeg TROR vi er forbi det nå. Nå våkner han 2/3 og igjen rundt 5. Da hender det han er våken en stund før han sovner igjen, men som regel sovner han med en gang han har spist. Noen ganger får jeg sove til syv, andre dager helt til ti. Jeg synes ikke det er noe forutsigbart. Sover ikke på dagen, og det har jeg heller aldri gjort.

Jeg legger meg også altfor sent, kl 24... Også begynner han gjerne å knirke etter mat et sted mellom 2-3. Han våkner en gang mellom 5.30-07.00. Etter to timer våken så sovner han igjen, og da sover jeg med han. Er jeg ordentlig trøtt så legger jeg meg med han når han skal sove på ettermiddagen :P

Hehe jeg er og helt zombie:) legger meg altfor sent om kveldene også (rundt 24) og da er det kun et par timer før mini starter å knirke. Blir totalt rundt 5 timer søvn om natten og kanskje 30 min ila dagen. Utrolig at en klarer det over så lang tid:p

Legger meg ca samtidig. Helt idiotisk! Får aldri sove lengre enn til 0630max og nå for tiden kan mini godt våkne 3-6ganger.. føles som 1000.
Trodde stikkontakten til frysen var trekt ut igår kveld... idag tidlig kom sambo løpende og spurte hvorfor det stod ett varmt strykejern på frysen......

Vi har vært veldig heldige siden starten. Lillemann har sovet natta gjennom uten noen oppvåkninger eller mat. Sover til alt mellom 05:30 og 07:30. Har sin første dupp igjen rett etter maten!

Noen ganger sover jeg om dagen, og jeg merker at de dagene fungerer jeg litt bedre. Men her varierer det veldig, hun har akkurat fått tenner og vi har hatt noen tøffe netter.

Sover sjeldent på dagen. Da er det isåfall tidlig på morgenen, men har egentlig sluttet med det også.
Sover fra 23-23:30 ca til 5-6:30. Men søvnen min er avbrutt fordi babyen sover urolig i perioder og vekker meg med lyder han lager. Noen netter kanskje bare en gang, men andre kan det være ofte.

I natt har vi hatt 2 timer søvn hver. Lillingen våkna i 2 tiden med feber og skranglete bryst. Han vil bare ligge i armene mine i gyngestolen. Stakar liten.

Jeg sover ikke mye, derfor sover jeg alltid første dupper med henne. Jeg våkner i 2-3 tia hver natt og er våken til i 5-tia. Aner ikke hvorfor, lillemor sover jo. Men det går nok over etterhvert.

Her har frøkna alltid hatt lange, gode netter og hun har *bank i bordet* ikke vært noe syk enda. Jeg legger meg halv 11 og sover til 6-7-8. Hender seg jeg er oppe en liten tur og gir vann i 5-tia, men det er bare 5 min ca. Jeg er kjempeheldig, følger meg veldig uthvilt, nyter permisjonen og late dager.

Sover ingenting på dagen, lille sover bare en halvtime i slengen og vogna må være i bevegelse eller så små jeg sitte med henne i sofaen så bruker hun meg som sutt. Natten er aldri lik, noen netter sover hun hele natten og helt til klokken 7, da sover jeg fra 21/22-7, eller så er hun våken 1-2 ganger og noen ganger holder hun det gående i timesvis. Så jeg sover alt fra 3 til 10 timer i døgnet

Sover ikke på dagtid, kunne sikkert gjort det, men er liksom da jeg har tid til å gjøre litt i huset.. Legger meg aaaalt for Sent, så hadde nok kunne klokket inn mer søvn hvis jeg la meg til riktig tid og. Så kan ikke klage. Lille spiser litt når jeg legger meg, litt igjen på morgenen for vi står opp %:)

Sånn så den siste uken ut for oss

Vedlegg

• 1464778526050.jpg
    1464778526050.jpg
    50,9 KB · Visninger: 35
legger meg stort sett til rimlige tider men også en del kvelder det blir temmelig sent :confused: men jeg får stort sett sove helt til 07-isj siden D sjelden våkner om natta lenger :)

Sover fra jeg legger meg 22-23 til 06 om morgenen. Guttn sover gjennom hele natt.

Så lenge alle andre sover??!! Bare heg som har baby som sover max -MAX- 2,5 t sammenhengende. Men veldig ofte våkner hver time. Og så våkner hun for dagen mellom 05-0530.

Slapp av, her har vi ikke sovet en hel natt ennå! er litt samme som du beskriver, men de siste dagene har det vært enda Vettre, da frøkna må ligge bed siden av puppen nesten hele natta, våkner hvis jeg flytter på henne. Tror det er tenner på gang, håper virkelig det!

Så lenge alle andre sover??!! Bare heg som har baby som sover max -MAX- 2,5 t sammenhengende. Men veldig ofte våkner hver time. Og så våkner hun for dagen mellom 05-0530.
Slapp av, her har vi ikke sovet en hel natt ennå! er litt samme som du beskriver, men de siste dagene har det vært enda Vettre, da frøkna må ligge bed siden av puppen nesten hele natta, våkner hvis jeg flytter på henne. Tror det er tenner på gang, håper virkelig det!

Glemte å quote!

Back
Topp