Hvor mye sover dere om natten?

Laaaaangt fra hele netter her:DOg hs tror han trenger mat om natten en stund til fordi han er så aktiv...Jeg tenker det samme selv,men som førstegangsmor så får jeg hodet proppet full av formaninger om at nå måååå du slutte med nattamming,han er jo syv måneder.Jeje:p

Hun sover fra ca 21.00/22.00 - 08.30 ca. Sover hele natten. Jeg sover fra ca 23.00/24.00 - 08.30 .
Så har hun alt fra 2-4 lurer på dagen og da hender det jeg dupper av på en av de.
Dagsovingen er bare times lurer, hun er så aktiv om dagen og da blir hun sliten og må ha en lur innimellom.
Hun har fått 4 tenner ( 2 oppe og 2 nede ) og har ikke merket noe på sovingen hennes, bare at hun har vært litt lei på dagtid innimellom. Så kan ikke klage her.

Slapp av, her har vi ikke sovet en hel natt ennå! er litt samme som du beskriver, men de siste dagene har det vært enda Vettre, da frøkna må ligge bed siden av puppen nesten hele natta, våkner hvis jeg flytter på henne. Tror det er tenner på gang, håper virkelig det!
Ikke kommet tenner enda? Ikke her heller. Men vært mye oppvåkninger og skriking i det siste, så jeg lurer veldig på når de kommer

Ikke kommet tenner enda? Ikke her heller. Men vært mye oppvåkninger og skriking i det siste, så jeg lurer veldig på når de kommer

Nei, de lar tydeligvis vente på seg. Har vært sikker lenge på at det kommer noen og at alt blir mye bedre ifht søvn etter det :p

Back
Topp