Hvor mye sover de?

Mi jente hang og på meg pg fikk pupp dagen lang. Ammet 20 ganger på en dag husker jeg, slitsomt. Fikk å høre av helsesøster at hun var overtrøtt, men hun sov nada på dagen altså. Kunne sovne mens hun fikk pupp men våkna så fort jeg prøvde å flytte hun.
Hatet bilen og vognen. Foreldrene mine sa at det bare var å trille tur så sovnet hun. Da sa jeg at de fikk prøve for det fikk ikke jeh til. De kom tilbake fra trilleturen med baby'n i armene. "

Tenker på dere hver gang jeg er inne på babyverden, har så vondt av dere. Godt å høre at det er litt bedre, heldigvis er det for en en periode det er så slitsomt, men virker jo som en evighet når det holder på! Hvor mange uker er han nå? Hva gjør han hele dagen når han ikke sover? Og får du gjort noe annet enn å bære på han?

Så hyggelig at du tenker på oss :) <3 han er 8 uker nå, håper snart det roer seg mer.. Jeg gjør egentlig ingenting annet enn å bære på han, i dette øyeblikk sitter jeg med 4 dager gammelt gulp i håret, haha.. Barnefar får avlaste litt da, men vi er jo midt i flytting OG en 9 uker gammel valp i hus som var planlagt for hele 2 år
Siden så her sitter ingen rolig :o alt bra der :)?

Back
Topp