Hvor mye penger bruker dere på raketter?

Det er jo ikke sånn at jeg forteller han hva jeg tenker, da, men man gjør seg opp tanker når en hører og ser ting. Skjønner ikke hvorfor røykere blir dratt inn i dette... Jeg har da ikke sagt noe om hva jeg mener om deres pengebruk.
Rett og slett bare de to første eksemplene jeg kom på som fort kaster bort mer enn 3000 kr på (i mine øyne) dummere ting enn fyrverkeri. Altså, min mening er at det ikke er spesielt rart at en ung mann uten familie som tjener bra og har mye penger bruker noen tusenlapper på fyrverkeri, i motsetning til det du mener.
 
Sambo brukte ca 700kr tror jeg.

Vet ene naboen handler for flere tusen! Det er den ene dagen han gleder seg til.
Som nevnt over her, noen røyker og snuser, andre velger å bruke penger på raketter.

Tipper på de fleste her sløser penger på et eller annet gjennom året!!! :)
 
brukte null ifjor, null i år og sikkert null til neste år også. føler jeg har nok andre ting å bruke pengene på :p fint å se på dog! :)
 
Kjøpte en slik mini pakke med spinnere og hylere slik at gutten vår fikk se hva nyttårsaften var. Kjøpte også stjerneskudd og en liten bombe til 215kr. Vet ikke prisen på de andre da det var mannen som kjøpte.

Gidder ikke bruke mye penger på noen få sek morro.
 
Ikke ett rødt øre, og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Er imot raketter, syns det burde vært en streng løsning på bruk av det.
 
Brukte ikke noe i år, men vanligvis får mannen lov å kjøpe noe til 200 kr:p
 
Back
Topp