Hvor mye penger bruker dere på raketter?

Ble ingenting i år. Hadde igjen tå stjerneskudd fra i fjor da.

Ene gjesten vår i kveld hadde med seg en del, så han hadde nok svidd av noen penger.
Naboene hadde mye i år, mer enn nok til å skremme livsskiten av bikkja.
 
118,- på stjerneskudd.

Her er det et inferno i nabolaget uansett fra kl 18-02, så ser ikke poenget med at vi også skal sende opp. Bor i oslo, utenfor ring 2, så her kan alle sende opp.
 
Denne gangen ble det kr 0 :p
 
3000kr?? Oy, har mykje anna eg kunne tenkt meg å bruka 3000kr på. Han har barn?

Nettopp det han ikke har, samtidig jobber han enormt mye og tjener sykt med penger. Jeg syns likevel man kan bruke pengene på noe annet...
 
Nettopp det han ikke har, samtidig jobber han enormt mye og tjener sykt med penger. Jeg syns likevel man kan bruke pengene på noe annet...
Jeg synes man kan få lov til å bruke det på det man vil, og kjenner unge menn som har brukt mer enn 3000 for flere år siden. Og det legger ikke jeg meg på i, så lenge de har råd er det da ok. Om de deretter måtte spise havregrøt til middag med en familie på fem for å betale for gildet blir det noe annet.

Men altså, en som røyker bruker vel fort langt over 3000 på et år på det, folk som går mye på byen... Jeg synes slett ikke 3000 på fyrverkeri er det dummeste man kan kaste bort penger på.
 
249,- for en pakke med diverse og så 39,- for en pakke stjerneskudd. Kjøper aldri for mer!
 
0
 
Kommer til å kjøpe stjerneskudd, men å bruke masse penger på dårlig fyrverkeri gidder jeg ikke.
 
Ikke en krone :)
Har ikke samvittighet til det med tanke på alle dyrene i skogen og rundtom :(
Har også tre hunder, der to av dem tar raketter med knusende ro mens den tredje er livredd og stresser hele dagen og kvelden og går ikke på do på et døgn og skjelver og piper.

Når vesla her blir stor så skal hun få stjerneskudd og så får hun nøye seg med å se på andres fyrverkeri.
 
Brukte 70kr på stjerneskudd:) kjøper ikke raketter..
 
Svigermor kjøpte litt stjerneskudd til oss, å så kjøpte vi fakkler til fakkektoget vi skulle være med på. :) det skulle være litt fyrverkeri der fakkeltoget stoppa, så vi tengte vi ikke trengte å kjøpe i år. Men det var det dårligste jeg noen gang har sett, så neste gang kjøper vi litt selv også :p
 
0,-
 
Jeg synes man kan få lov til å bruke det på det man vil, og kjenner unge menn som har brukt mer enn 3000 for flere år siden. Og det legger ikke jeg meg på i, så lenge de har råd er det da ok. Om de deretter måtte spise havregrøt til middag med en familie på fem for å betale for gildet blir det noe annet.

Men altså, en som røyker bruker vel fort langt over 3000 på et år på det, folk som går mye på byen... Jeg synes slett ikke 3000 på fyrverkeri er det dummeste man kan kaste bort penger på.

Det er jo ikke sånn at jeg forteller han hva jeg tenker, da, men man gjør seg opp tanker når en hører og ser ting. Skjønner ikke hvorfor røykere blir dratt inn i dette... Jeg har da ikke sagt noe om hva jeg mener om deres pengebruk.
 
Jeg synes man kan få lov til å bruke det på det man vil, og kjenner unge menn som har brukt mer enn 3000 for flere år siden. Og det legger ikke jeg meg på i, så lenge de har råd er det da ok. Om de deretter måtte spise havregrøt til middag med en familie på fem for å betale for gildet blir det noe annet.

Men altså, en som røyker bruker vel fort langt over 3000 på et år på det, folk som går mye på byen... Jeg synes slett ikke 3000 på fyrverkeri er det dummeste man kan kaste bort penger på.
Godt sagt. Helt enig!
 
Back
Topp