Hvor mye penger bruker dere på raketter?

Jeg bruker ikke en krone, men spent på hva samboeren drar inn døra her om litt! Er ikke glad i raketter, så
 
Har ikke så mye penger å bruke på slikt nei, men sambo fikk kjøpe en liten pakke til et par hundre kroner. Her er det ingenting å se på hvis vi ikke kjøper selv, men svigerfar pleier å kjøpe litt mer.
 
Kjøpte to pakker med stjerneskudd. Som vi vanligvis gjør :p Ser heller på andre som sprenger penga i lufta ;)
 
  • Liker
Reactions: EJ
600 brukte visst samboeren i år. Vi skal feire med noen andre i år, og de kjøper garantert ikke inn noe.
 
0 kroner :D Har ikke barn og hundene er redde ;)
 
Vi har brukt svevelykter og trivdes såååå med det! Men i år fikk vi beskjed om at de ikke var lov å selge :(

Da blir det stjernefyrstikker.
 
0kr - enn så lenge. Men reknar med det blir nokon kr etterkvart som unga blir eldre.
 
Brukt 250-, men barna var trøtte og redde. Så glad jeg ikke brukte mer :p
 
Siden mannen kjøpte, så vet jeg ikke prisen, men vi kjøpte to slike "batterier" eller hva det heter, og en pakke med stjerneskudd. :) Kjempefint!

Svogeren min kjøpte for over 3000kr... Sorry, men da har man svært lite å bruke penger på...
 
Siden mannen kjøpte, så vet jeg ikke prisen, men vi kjøpte to slike "batterier" eller hva det heter, og en pakke med stjerneskudd. :) Kjempefint!

Svogeren min kjøpte for over 3000kr... Sorry, men da har man svært lite å bruke penger på...

3000kr?? Oy, har mykje anna eg kunne tenkt meg å bruka 3000kr på. Han har barn?
 
Back
Topp