Hvor mye penger bruker dere på julegaver til fam?

Kjøper kun gaver til våre foreldre, våre søsken, nieser og nevøer. De andre, som f.eks. våre tanter og onkler, gir vi julebrev og hjemmelagde karameller til. Vi har liten familie, og bruker ca 3000 kr på de totalt.

Partneren min og jeg gir ikke gaver til hverandre, vi setter heller et større beløp inn på vår felles sparekonto. Vi skriver alltid et langt brev til hverandre som vi leser før vi legger oss på julaften. Det er det jeg gleder meg mest til hver jul ❤

Vi gir ikke gave til ungen i år, og gir nok ikke gave neste år heller da han er så liten at folk enda syns det er stas å kjøpe masse greier. Vi har god mulighet til å kjøpe alt som trengs til han ellers i hverdagen :)

Å så koselig med brev. Sånt betyr så mye mer enn en kjøpt gave

Jeg elsker å gi gaver, det å gi er jo et kjærlighetsspråk for mange, og det er det for meg. Så prøver alltid å ha gjennomtenkte gaver som vedkommende blir glad for. Ingenting gir meg større glede enn å at de jeg er glad i blir glade :)

Vi kjøper bare til våre foreldre og søsken + besteforeldre. Så det blir 10 gaver :) Bruker mellom 200-400 på hver, har ikke en fasit. Finner noe de blir glad for :)
Så enig , også opptatt av å gi gjennomtenkte gaver so. Passer mottaker. Bruker mye tid på å finne de, hjelper liksom ikke å gi hjemmelaget ( som mange mener er bedre enn kjøpt) om set faktisk ikke er noe som passer mottager

Back
Topp