Frykter vår blir billig i år også, kjipt siden tur var bestilt..Årets blir muligens stuck i egen hage, så da blir den ikke dyr..... håååååååååper vi kan reise noe sted, men vi får se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frykter vår blir billig i år også, kjipt siden tur var bestilt..Årets blir muligens stuck i egen hage, så da blir den ikke dyr..... håååååååååper vi kan reise noe sted, men vi får se.
Jeg forsøker å innstille meg på at alle planene for sommer 2020 får jeg omskrive til 2021, og så ta det som en bonus om vi kommer oss avsted i år.Frykter vår blir billig i år også, kjipt siden tur var bestilt..
Samme her.. hadde mange tanker for dette året generelt... men alt later til å bli utsatt.. i fjor var jeg på krykker og brukte ukesvis på å komme meg etter stor infeksjon som nesten tok livet at meg, så ville gjøre mer i år. Men neida.Jeg forsøker å innstille meg på at alle planene for sommer 2020 får jeg omskrive til 2021, og så ta det som en bonus om vi kommer oss avsted i år.
Det er tungt. Sommeren 2020 har jeg hatt mange tanker for.
Det har vi også så det er utrolig kjiptJeg forsøker å innstille meg på at alle planene for sommer 2020 får jeg omskrive til 2021, og så ta det som en bonus om vi kommer oss avsted i år.
Det er tungt. Sommeren 2020 har jeg hatt mange tanker for.