Hvor mye koffein drikker du?

Jeg drikker ikke kaffe. Kan innimellom ta en kopp te, men ikke så ofte. Ellers drikker jeg litt brus (pepsi maks/cola zero) innimellom, godt under grensa for hva som anbefales. Mulig jeg skal prøve å kutte enda mer :)
 
Tar ettermiddagskoppen.:) Vanligvis drikker jeg en formiddag og en ettermiddag, men går bra å halvere uansett, så da kunne jeg like så godt. Men sistnevnte er kos jeg må ha:)
 
Jeg har vært en hardbarka koffeinjunky i mange år! Iskaffen fra Tine, vanlig kaffe og pepsi max har gått ned på høykant. På jobb så har jeg vært en kjedekaffedrikker som ALLTID har kaffe i koppen xsmile6
Nå har jeg fått helt avsmak! Kaffe klarer jeg ikke i det heletatt, iskaffe er for søtt og min elskede PM smaker ikke godt! Det er nesten vanskelig å skjule for de rundt meg, for hvorfor drikker jeg ikke kaffe og spiser ikke søtt lengre, liksom :shy:
 
Slutta hardt og brutalt da jeg fant ut at jeg var gravid.. grusomt de første dagene, men det går seg jo til :happy: drikker mye kaffe til vanlig..
 
Jeg får generelt mindre lyst på kaffe når jeg er gravid. Noen dager drikker jeg ingen ting, andre dager kan jeg ta meg flere kopper. Men har flere dager med 0-1 kopper enn 2-4 kopper.
 
Redusert veldig. Fra å drikke omtrent 1 liter kaffe så og si hver dag, pluss sukkerfri cola, så er det omtrent nada jeg drikker. 1 kopp kaffe og kanskje 1 glass sukkerfri cola.

Etter at jeg ble gravid mistet jeg veldig lysten på kaffe og cola. Så det har gått veldig fint og ikke drikke noe mer.
 
Drikker stortsett 1 kopp på morgningen, av og til 2 iløpet av dagen :happy:
 
Drakk mye kaffe og cola før. Nå prøver jeg å redusere til maks 1 kopp om dagen.
 
Drakk veldig mye kaffe og energidrikk tidligere, så merker jeg sliter med å holde meg våken i perioder det ikke skjer noe på jobb. Jobber turnus og sliter faktisk mest med dagvaktene :p tar meg en kopp kaffe på de tyngste dagene.
 
Drikker ingenting. Har endel te fra Pukka som er koffeinfri. Den som heter pregnancy synes jeg er veldig god. :) Skal bort på julaften og da tar jeg med enten egen koffeinfri kaffe eller te. Til vanlig blir jeg veldig påvirket av kaffe og det trigger negative psykiske følelser og symptomer, så det droppet jeg fort.
 
Det er jo koffein i kakao også. Den sliter jeg litt med å godta og forstå :hilarious: Noen som vet hvor mange kopper kakao som er max etter anbefalingene? Det er jo ikke like mye koffein i kakao liksom, sant? :banghead: :hilarious:
 
Fått helt avsmak for kaffe og te, før drakk jeg 3-4 kopper kaffe hver dag :woot:
 
Jeg drikker alt for mye. Skjønner ikke de som mister lysten på kaffe når de er gravide, jeg ELSKER kaffe og elsker det fortsatt like mye når jeg er gravid:wtf:
 
Det er jo koffein i kakao også. Den sliter jeg litt med å godta og forstå :hilarious: Noen som vet hvor mange kopper kakao som er max etter anbefalingene? Det er jo ikke like mye koffein i kakao liksom, sant? :banghead: :hilarious:
Oi, dette visste ikke jeg..
 
Nå lukter kaffe vondt og te smaker såpe :yuck: Æsj..
 
Synes te plutselig smaker grusomt! :hungover: Drakk mye koffeinfri pukka-te i begynnelsen.

Drikker 2-3 små kopper kaffe ila en uke. Smaker ikke veldig godt, men jeg er så sinnsykt fysisk avhengig (burde sikkert på avvenning :hilarious:) så kan ikke kutte cold turkey. Begynner kaste opp. Men blir mindre og mindre siden lysten ikke er der.
 
Jeg drikker vanligvis mye pepsi max og har gjort det fram til nå. De siste dagene har jeg fått helt avsmak på det så det blir mindre og mindre. Problemet er at ingenting annet heller smaker særlig godt :p
 
Back
Topp