Hvor mye kler dere på babyen om natta?

Pistasje

Forelsket i forumet
Marsmellows-15
På sykehuset hadde de på henne body, tullet inn i pledd og med dyne, så vi har bare fortsatt med det. Pluss at hun ligger i babynest i sprinkelsenga. Men lurer på hva andre gjør? Og hvor kaldt er det på soverommet?

jeg kommer til å legge han i nattpysjamas. Lue på kalde netter. pledd og dyne.
Ligger på mellom 18 - 19 grader på rommet våres

Pysj heldress i babynest midt mellom oss, med mini dundyne i nestet. Hun er god og varm. Vi har ikke åpent vindu, bare ventil åpen.

Hun er god og varm :) men hun fryser ikke lett heller sånn ellers heller

Minien min har pysj på, pakker han inn i et teppe og så ligger han under dyna sammen med meg. Vi har åpent vindu på soverommet og det er minusgrader ute på natta. Når det blir varmere ute blir jeg å droppe teppet, men foreløpig liker han å være pakket stramt inn når han skal sove.

Hun har på pysj også ligger hun i babynestet mellom oss med et teppe over seg :)
Vet ikke hva slags temp vi har på soverommet, men er vel sikkert ca 20 grader. Vi har ikke åpent vindu.

Her er det body, strømpebukse og sokker på :) eller body og nattpysj. I babynest med ullteppe i bunn i bedsidecriben tulla inn i helseteppe med dyne over :)
Kanskje 15 grader?

Bruker bare pysj, noen ganger bare body. Hun sover tett inntil meg, så det er godt og varmt.

Sover i pysj med bambusteppe og dyne lett over føttene, ligger i nest ved meg. Teppe fordi han liker å være godt innpakka :) vi har ikke vindu åpent kun ventil.

Pysj(bomull) eller bare body. Dyne på seg

Her ligger hun med pysj eller body! Er ca 18 grader på soverommet, men hun ligger i armkroken min/inntil meg så hun er god og varm:)
Har ikke hatt hjerte til å flytte henne over i vuggen ennå, men når jeg gjør det blir det nok med et tynt teppe og dundyne:)

Hun ligger i pysj med dundyne i egen seng :) blir ofte til at hun sovner ved puppen, og seg sovner så da ligger hun inntil meg med egen dyne. Har vinduet oppe, så er et sted mellom 18-20 grader på rommet avhengi av været :)

Nattdrakt, pledd og dyne. Veldig greit å ha han i pledd når vi ammer. Har vel 16-17 grader på rommet.

Pysj, pledd og dyne. Ligger i babynest i egen seng. Aner ikke hvor varmt det er her, men sikkert rundt 20 grader.

Hun fryser veldig lett, og sover myyye bedre om hun er skikkelig god og varm :) ikke for varm, selvsagt!

Her blir det body, bukse og sokker i babyneset med dyne og pledd. Slik sover han halve natten og resten av natten på brystet mitt eller ved siden av/inntil meg

Back
Topp