Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På sykehuset hadde de på henne body, tullet inn i pledd og med dyne, så vi har bare fortsatt med det. Pluss at hun ligger i babynest i sprinkelsenga. Men lurer på hva andre gjør? Og hvor kaldt er det på soverommet?
Minien min har pysj på, pakker han inn i et teppe og så ligger han under dyna sammen med meg. Vi har åpent vindu på soverommet og det er minusgrader ute på natta. Når det blir varmere ute blir jeg å droppe teppet, men foreløpig liker han å være pakket stramt inn når han skal sove.
Hun har på pysj også ligger hun i babynestet mellom oss med et teppe over seg
Vet ikke hva slags temp vi har på soverommet, men er vel sikkert ca 20 grader. Vi har ikke åpent vindu.
Her er det body, strømpebukse og sokker på eller body og nattpysj. I babynest med ullteppe i bunn i bedsidecriben tulla inn i helseteppe med dyne over
Kanskje 15 grader?
Sover i pysj med bambusteppe og dyne lett over føttene, ligger i nest ved meg. Teppe fordi han liker å være godt innpakka vi har ikke vindu åpent kun ventil.
Her ligger hun med pysj eller body! Er ca 18 grader på soverommet, men hun ligger i armkroken min/inntil meg så hun er god og varm
Har ikke hatt hjerte til å flytte henne over i vuggen ennå, men når jeg gjør det blir det nok med et tynt teppe og dundyne
Hun ligger i pysj med dundyne i egen seng blir ofte til at hun sovner ved puppen, og seg sovner så da ligger hun inntil meg med egen dyne. Har vinduet oppe, så er et sted mellom 18-20 grader på rommet avhengi av været
Her blir det body, bukse og sokker i babyneset med dyne og pledd. Slik sover han halve natten og resten av natten på brystet mitt eller ved siden av/inntil meg