Hvor mye klarer dere å spare i mnd??

*Lilly

Blir kjent med forumet
Jeg føler vi bruker så altfor mye penger... Skjønner ikke hva pengene blir av[&:] Liker ikke at det blir tomt hver mnd, og vil helst sette av litt til uforutsette utgifter.
Sånn som det er nå sparer vi fat 4000 til BSU. Noe mer klarer vi sjelden spare.

Hvor mye sparer dere i mnd??

Pr i dag sparer vi 1667 kr pr pers til BSU (fyller da opp akkurat grensen vi har lov til på 20 000 pr år)
Betaler også inn ekstra på studielån.. men er vel kanskje ikke helt sparing det da.
Ellers sparer vi 1000 kr pr mnd til snuppa vår!

Skulle spart mer, men har aksjer for ca 60 000 stående, så det er liksom vår buffer hvis noe dukker opp.

Sparer ikke ei eneste krone for tida. Alt som kommer inn går ut igjen..

sparer ingenting.. her er det kun jeg som jobber og det går akkurat helt rundt[:D]

sparer 200 kr til hver av barna fast fra min konto.Mer om jeg tjener ekstra en mnd og event.til meg selv.Gubben sparer 1500 til en felles bufferkonto.mer enn det klarer vi ikke

Sparer barnetrygden til begge ungene.
Sparer 1000 kr til ferie hver mnd.
Sparer 10.000 på huskonto hver mnd.
Sparer 100 kr hver mnd til niesen min som jeg er fadder for.

ORIGINAL: Luthien05

jeg sparer maks til bsu hver mnd
250 kr hver til barna
gubben sparer 2000.

Sparer 500 kr i mnd til en konto jeg ikke har tilgang på om jeg ikke går personlig i banken, dermed greier jeg ikke bruke dem opp så lett.
Sparer også med sånn mikrosparopplegg, men aner ikke hvilke summer det blir i mnd...

ingenting... men er arbeidsledig og alenemamma, og penger vokser ikke på trær.
Nei, for de som trodde det, så blir man IKKE rik av å være alenemamma, selv om man får penger av nav.

Har ikke råd til å spare for tiden.. Skal prøve å ta meg sammen, men kommer jo alltid noen regninger å sette av penger til[>:]. F.eks nå må jeg ligge vekk 500 kr i mnd for å betale en regning på 2500 i mai.. Mer enn det har jeg ikke råd til å sette vekk.. Har veldig lyst til å spare, men har ikke så allverdens til overs etter regninger.. Har 0 sparepenger med andre ord.

ORIGINAL: Luthien05

Sparer 500 i aksjefond hver mnd, og 500-1000 på sparekonto!
Sparer også 200 til hver av barna

Vi har fast sum som går over på jentungen sin konto den 1 hver mnd.
Desverre så klarer vi ikke å spare noe mer enn det. Eg er student, og samboer har en fortid med stor pengebruk, så der må det betales en god del hver mnd.

Ingenting[&o]

Skjønner virkelig ikke hvordan noen kan klare å spare 20 000kr pr mnd! Vi har ikke så mye utbetalt til sammen engang vi[&o]

Alt som kommer inn, går ut igjen[&o] Å somregel går vi i minus hver mnd. Gleder meg til vi er ferdige med gjeld, og jeg kanskje får litt bedre utbetaling...

Sparer barnetrygden på konto til mini
1250 på BSU
1500 på reserve konto
2000 på høyrente konto

Akkurat nå sparer vi ingenting, men har planer om å begynner å spare i fond til barna iløpet av våren.
Vi prioriterer heller å betale ned gjeld enn å spare... målet er å bli kvitt 250-300 000 kr i gjeld iløpet 2 år.... klarer vi det, så kan vi for alvor begynne å spare om 2 år.

Back
Topp