Hvor mye klarer dere å spare i mnd??

Etter jeg fikk bil måtte jeg kutte ut bsu'en[>:]
Men legger av 300 kr til sønnen min, og 500 til meg selv som backup hvis noe uforutsett skulle skje.. Lever bare av overgansstønad og det som følger med til en alenemamma[8D]

Vi sparer 5000 i mnd hver, og setter barnetrygden inn på kontoen til jenta vår.. Og vi fyller opp bsu ene våres hvert år[;)]

Sparer 7000 fast hver måned, og når måneden er omme og regninger er betalt, og vi likevel sitter igjen med litt lommerusk før neste lønning går det også til sparing eller ekstra nedbetaling på boliglånet :)

Har sett såpass mye på "luksusfellen" er jeg vet at sparing er lurt!!

Sparer barnetrygden til snuppa.
Men prøver og spare til oss også, men noen mnd er det litt mye regninger, men
har vi mulighet sparer vi så klart. Men ikke noe fast annet en bt!

Jeg forstår virkelig ikke hvordan dere klarer å spare 20 000 i mnd.
Dere må jo tjene rimelig mye penger?

Om man tenker gjennomsnitt 10 000 til hus, så har man mat, strøm, renovasjon osv osv.

Her sparer vi også litt men sparingen skal ikke gå på bekostning av andre ting så noen mnd sparer vi mye andre ingenting.[:)]

Personlig sparer jeg mellom 3000-6000,- pr mnd, alt ettersom hvor shoppinglysten jeg er.

Sparer tilsammen 500,- i mnd fast til EA (fasttrekk).

Samboer og jeg tilsammen sparer 3000,- pr mnd til en felles sparekonto (fasttrekk).

Vi trekker også 11000,- hver til en felles regningskonto. Det som står igjen på denne kontoen ved slutten av mnd går også over på sparekonto.

Normalt ingenting, men nå skal vi prøve å spare 4000 i mnd totalt. Så da prøver vi å sette inn alt av inntekt på en konto hvor alt skal bli trukket fra også så får vi se.
P.d.d så kommer det inn penger på den og den kontoen da og da, så da forsvinner de like fort.
Skulle virkelig ha klart å få til en buffer også, men det får bli etterhvert[:)]

ORIGINAL: Luthien05

Sparer ikke ei eneste krone for tida. Alt som kommer inn går ut igjen..

ORIGINAL: Luthien05

Sparer ikke ei eneste krone for tida. Alt som kommer inn går ut igjen..

Sign. Men når vi kommer ajour med regninger o.l. Så skal vi spare 1500kr i mnd, det e rdet meste vi får til per dags dato.

Back
Topp