Hvor mye klarer dere å spare i mnd??

Her sparer vi lite..burde kanskje spart litt mer[:-] men vi betaler mer en nødvendig på huslånet og vi bruker en del tusen i mnd på div oppussing av huset..denne mnd ble det varmepumpe, januar var maling av kjøkken med div nytt der..kjellerstua er vi i gang med osv osv..form for innvestering å pusse opp huset da[:D]

ORIGINAL: Luthien05

Sparer ikke ei eneste krone for tida. Alt som kommer inn går ut igjen..

SHIT så mye dere sparer!!!!!
Med totalinntekt på utbetalt 33000 i mnd, rekkehus, hund og 1 barn så har vi ikke noe igjen på slutten av mnd vi[&:]
Nå arver vi ikke noe til snuppa, og har hver mnd ting vi MÅ få kjøpt/gjort(reparere bilen, pusse opp litt og slikt).........men skjønner ikke hvordan man skal få spart så mye!!!! Tror vi har igjen ca 9000 i mnd etter at alle regninger er betalt.
Sparer 300,- til jenta da.....og 500,- på en feriekonto.
Vil helst spare 1000,- til bufferkonto hver mnd også....men det har ikke funka siden vi flytta inn i mai i fjor.

Håper det kommer bedre tider snart[&o]

ORIGINAL: Tonjemoren

alt som kommer inn går ut igjen. [8|]

Ca sånn her også.... har en regningskonto da , der prøver jeg å alltid ha penger slik at ikke regningene hoper seg opp[;)]

Vi sparer :

* 2000kr på en renovasjon,veiavgift,bompenger konto (slik at vi slipper det rushet med regninger i mars)
* 2000kr på en ferie/hvis noe blir ødelagt konto
* 1000kr til jenta vår (barnetrygden)

Kunne spart mer...men det gidder vi aldeles ikke[8D] Må jo kose oss litt også....

ORIGINAL: Tonjemoren

alt som kommer inn går ut igjen. [8|]

Kjæresten sparer ca. ingenting. Tror hvertfall ikke det.
Selv sparer jeg fast 1700 til BSU. Så har det kun blitt satt inn 1000-1500 til sammens over på pensjonssparing eller drømmekontoen siden jul, men har planer om å begynne som før å sette inn 2000 på drømmekonto og 3700 inn på pensjonssparingen.

Da totalt 7400 i mnd. Håper det går. Har gått ned en del i lønn så får se. Prøver å spare mest mulig nå som jeg har muligjet til det. Ting blir jo bare dyrere og jeg regner ikke med at jeg kommer til å bli rikere [8D]

Får ca 10 000 inn i måneden, sparer ca 5000 [8D]

jentene får 200kr hver mnd på sin konto.
ellers så klarer ikke jeg å spare noe, er arbeidsledig.
mannen sparer det han har igjen av forrige lønningen når han får ny

når jeg får meg jobb skal jeg begynne å spare til pensjon er planen

Jeg sparer 10.000 i mnd..
Hvor mye mannen sparer vet jeg ikke, men han sparer endel han også..

Her går det i minus hver mnd [8|]

Ikke fast hver måned, men sparer det jeg har igjen på brukskonto når det kommer ny lønn.

Full BSU hver januar så jeg får rentene hele året.

Det er litt opp og ned, vi setter begge inn 14000 hver på regningskonton vår, og det som er igjen er liksom sparing..  [:D]
Noen ganger er det mye, andre ganger er det ikke noe.. [8D]

Nå sparer jeg fast 1.700 til BSU og 1.000-1.500 til sammens som går inn på drømme eller pensjonkonto. Kjæresten sparer sikkert ingenting, men etter 3 år med BSU så står det nå 60.000 inne på den og i april i fjor så åpnet jeg drømmekonto til sønnen min som det står 12.000 inne på og pensjonkontoen er også hans og har der 6.000.

Har gått en del ned i lønn så får sikkert ikke til å begynne å spare så mye som før.

0,-

Back
Topp