Hvor mye klær trenger man til en nyfødt?

Ikke overkjøp. Butikkene er åpne etter fødselen, og tenk alle gavene dere før etterpå!
 
Vi har to forskjellige erfaringer. Eldste var 50 cm når han ble født og brukte størrelse 50 i 1,5 måned. Jeg måtte ut å handle husker jeg fordi jeg hadfe hørt på alle som sa jeg ikke trengte 50. Med andre mann så var han lengere, og hadde lenger overkropp så der måtte jeg ut å handle 56 for jeg hadde handlet inn bare 50 :p
 
Jeg kjøper mest i 56 og 62.. Det grunnet store barn tidligere som bare har brukt 50 i noen dager (maks 1 uke). Men tenkte kjøpe litt ull, men satser nok mest på strømpebukser i ull, og event hvis jeg finner rimelig ull med omslag . Ellers liker jeg best å bruke nyfødt bodyene de har på hm/cubus osv, som er sånn omslag på.. Så blir det noen sett med bukser og gensere , heldresser. Men skal PRØVE ikke overdrive denne gangen ;)
 
Jeg fikk en stor gutt på 4 kg og 53 lang, men brukte str 50 i ca en mnd likevel :) Så lurt å ha litt i 50 også!
 
Tusen takk for svar alle sammen! :) da tror jeg at det blir kjøpt inn klær i 56 siden jeg har litt i 50 allerede :) og får vi en liten baby som kommer til å bruke 50 lenge så får jeg heller ta en shopping runde etter vi er kommet hjem fra sykehuset :)
 
Back
Topp