Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Hadde bare vært greit å vite når jeg skal til å handle inn litt. Sikkert andre også som lurer på det samme. Og trenger man ull til en aprilbaby?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte aldri noe i 50. Var vel et par uker med 56 så et par med 62 også 68 osv.Jeg kjøper mest i 56, har enda ikke kjøpt noe i 50. Tenker at den korte tiden jeg får brukt 50, går det antakelig bra med 56 også? Blir det en knøttliten baby får vi heller kjøpe noe i 50 da.. Vet ikke om det er lurt, men innbiller meg at jeg fint kan bruke 56 fra starten.. Hva sier dere som har barn fra før??
Jeg kjøper mest i 56, har enda ikke kjøpt noe i 50. Tenker at den korte tiden jeg får brukt 50, går det antakelig bra med 56 også? Blir det en knøttliten baby får vi heller kjøpe noe i 50 da.. Vet ikke om det er lurt, men innbiller meg at jeg fint kan bruke 56 fra starten.. Hva sier dere som har barn fra før??
De vokser sykt fort da, skremmende! Jaja, da blir det uansett kjøpt inn mest klær i str. 56 i forhold til str. 50 her også da. skal jo selvfølgelig kjøpte inn litt i de andre størrelsene også da, men nå tenkte jeg mest på hva man trenger av de minste størrelseneBrukte aldri noe i 50. Var vel et par uker med 56 så et par med 62 også 68 osv.
Jeg bor også rundt Gardermoen områdeJeg har kjøpt inn tynn ull i 56. Det kan fortsatt være kaldt i april/ beg. av mai.. Også kommer det jo litt ann på hvor man bor, hvor mye ute man er osv. Vi bor i området rundt Gardermoen - en skikkelig kuldegrop!
Vi brukte str 50 til han var over 2 mnd. Er jo veldig individuelt fra barn til barn hvor lange de er osv. Jeg "visste" at jeg ikke fikk en kjempebaby, noe som stemte. Så handlet en del i 50, selv om alle sa jeg burde bare handle 56. Kunne aldri ha brukt 56 fra starten på min iallefall Er jo ikke noe krise om du må handle mer etter at barnet er født heller om du ser at du trenger mer i den str.Jeg kjøper mest i 56, har enda ikke kjøpt noe i 50. Tenker at den korte tiden jeg får brukt 50, går det antakelig bra med 56 også? Blir det en knøttliten baby får vi heller kjøpe noe i 50 da.. Vet ikke om det er lurt, men innbiller meg at jeg fint kan bruke 56 fra starten.. Hva sier dere som har barn fra før??
Jeg bor også rundt Gardermoen område
Jeg bor også rundt Gardermoen område
Jeg kjøper mest i 56, har enda ikke kjøpt noe i 50. Tenker at den korte tiden jeg får brukt 50, går det antakelig bra med 56 også? Blir det en knøttliten baby får vi heller kjøpe noe i 50 da.. Vet ikke om det er lurt, men innbiller meg at jeg fint kan bruke 56 fra starten.. Hva sier dere som har barn fra før??