Hvor mye har du gått opp i vekt?

20+ her også. . Har en del vann i kroppen da, men men. Kan ikke fordra når folk skal kommentere og påpeke vekta, legen gjorde nesten litt "narr " av hvor mye jeg hadde gått opp det og lo det bort, ingen god følelse spesielt når en har litt hormoner i tillegg. .

Tror jeg har gått opp va 18 kg nå, og jeg ser tall jeg aldri trodde jeg skulle se på vekta:(

8 og en halv kilo, tre kilo opp de siste to ukene :meh: det var da plutselig mye syntes jeg nå når jeg har gått opp så sakte og jevnt hele veien:yuck: jaja, det forsvinner nok:rolleyes:

Har bikka 80-tallet nå, så 17 kilo!!! guudamei det skal bli spennende å se hvor fort det forsvinner denne gangen:p sist mista jeg 9kg første uka så vi satser på at det går lett denne gangen også:D

Pluss ca 4-5 kg. Gikk bed 13 kg de første to ukene sist og bører visst på en 4kg baby, så lurer stort på hvordan jeg kommer til å se ut etter fødsel:P

36+3

24 kg og meldt meg inn i vektklubb i går for det er halv pris nå. Blir en jobb å gjøre her etterhvert!!!

30 opp gler meg te å trene og bruke kroppen slik eg er vant til! 40+2. Kom ut så eg får bevege meg litt meir

38+2 og har gått opp ca 12 kg, har svingt litt siste uka, så virker som det mer eller mindre har stagnert nå, det hadde ikke gjort noe :)

Gikk opp 16 kilo totalt. Har ikke vekt, så vet ikke hva jeg veier nå, men magen er tilnærmet flat, og føler meg egentlig ganske vel allerede, to uker etter fødsel. Ammingen tar mye energi, så spiser hva jeg vil og mye :) Mange kilo opp trenger altså ikke være noe problematisk.

40 uker, og har gått opp 33,5kg!!!!! Shit! Legger på meg 2kg i uka, og har akkurat bikka 100kg. Æsj! Håper babyen vil ut snarest!

Back
Topp