Hvor mye har du gått opp i vekt?

37+0 nå og opp 13 kg.. Er stortsett bare magen som har vokst så er fornøyd sånn sett :)

Heldig du da, her har det kommet frem dobbelthake og jeg merker at det blir sårt mellom lårene utover dagene fordi de gnisser så fælt sammen:sour: gått opp ca like mye som deg.. er ganske tynn til vanlig så dette er nytt for meg, hoho!! :dead:

Heldig du da, her har det kommet frem dobbelthake og jeg merker at det blir sårt mellom lårene utover dagene fordi de gnisser så fælt sammen:sour: gått opp ca like mye som deg.. er ganske tynn til vanlig så dette er nytt for meg, hoho!! :dead:
Huff ja da merker man det godt :-/ bare håper vi blir fort kvitt dem etter fødselen :-)

Ca 10 kg i uke 33. Ligger helt likt med de to andre svangerskapene, og da har vekten gått med med amming og trilleturer. Så bekymrer meg ikke nevneverdig. Er normalvektig.

Veke 34+2 og gått fra 65 til 73.. Rekner med litt meir nå i slutten, sjølv om eg ikkje har gått opp noko dei siste 4 vekene..:)

Uke 36 nå, gått opp 7-8 kg, og satser på at det ikke blir så mye mer. Hadde BMI på 25,7 før svangerskapet (såvidt overvektig), så glad for å ikke ha gått opp mer. :)

Er i uke 34 og har gått opp fra 53 til 59.. (Var nede i 49 kilo når jeg kastet opp på det meste) Har hatt ekstrem svangerskapskvalme og nå her jeg fått sukkerstopp pga grensenivåer til svangerskapsdiabetes.. Men forventer å gå opp litt mer nå de siste ukene :) Så enten 10 el 6 kilo, spørs fra når man regner etter noen mnd med oppkast eller normalt :)

Gått opp 7kg ca er 35+1:)

33+4 og har gått opp 5-6 kg. Sist gikk jeg opp 15 kg totalt. Tror ikke det blir like mye denne gangen.

36+3 uker, og gått ned 4 kilo. Har litt ekstra å gå på, da. Har vært mye kvalm, dårlig appetitt, og i tillegg vært innlagt med lungebetennelse. Regner ikke med å gå opp noe, egentlig... Har ikke så lenge igjen nå :)

36+0, gått opp 9,1kg :| Jeg selv synes det er mye, for jeg er overvektig fra før.
Jeg skrev dette for 1 uke siden ^ Men nå viser det seg at jeg har gått ned i vekt siden den gang. Så nå er vektøkningen på 7,6kg. Mer fornøyd med det :)

34+2, 13 kg. Ser at jeg har lagt på meg ca 0,5 kg i uka de siste ukene, så ender vel opp på 16 kg, litt mer enn de første to svangerskapene, men satser på at trilleturer og amming gjør susen..! :/

Back
Topp