Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
20+ her også. . Har en del vann i kroppen da, men men. Kan ikke fordra når folk skal kommentere og påpeke vekta, legen gjorde nesten litt "narr " av hvor mye jeg hadde gått opp det og lo det bort, ingen god følelse spesielt når en har litt hormoner i tillegg. .
8 og en halv kilo, tre kilo opp de siste to ukene det var da plutselig mye syntes jeg nå når jeg har gått opp så sakte og jevnt hele veien jaja, det forsvinner nok
Har bikka 80-tallet nå, så 17 kilo!!! guudamei det skal bli spennende å se hvor fort det forsvinner denne gangen sist mista jeg 9kg første uka så vi satser på at det går lett denne gangen også
Gikk opp 16 kilo totalt. Har ikke vekt, så vet ikke hva jeg veier nå, men magen er tilnærmet flat, og føler meg egentlig ganske vel allerede, to uker etter fødsel. Ammingen tar mye energi, så spiser hva jeg vil og mye Mange kilo opp trenger altså ikke være noe problematisk.