Hvor mye har du gått opp i vekt?

13 kg, 33+2. Håper ikke det blir mye mer. Gikk opp totalt 12 kg forrige svangerskap.

34+0 i dag og gått opp nesten 10 kg. BMI på såvidt overvektig (27) ved starten, så har tatt glukosebelastning for noen uker siden som var fin, ikke hatt glukose i urinen noen gang heller. Men har slitt med dårlig matlyst hele veien (gikk ikke opp noe før jeg var nesten halvveis), først nå de siste ukene jeg merker matinntaket har økt pga økt matlyst. Prøver å begrense godteri da, det har ikke vært så lett i påsken :p Er fortsatt fysisk aktiv i form av gåturer, og svømte frem til badedrakta ble uanstendig :p

Jeg var oppe i 10kg økning i uke 32, men har den siste uka gått ned 1,5kg igjen. Antagelig fordi det er mindre plass til mat i magen min nå. Sliter faktisk litt med å huske på å spise. Får ikke den sultenfølelsen lengre.

Kjenner heller ikke sulthetsfølelsen.. Føler jeg spise mindre nå enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid :eek: Men går opp i vekt da.. Mye kvikklunsj etter påska!

Hadde gått opp 4 kg i uke 31. Er 33+0 nå og har fått en enorm apetitt, så antar tallet blir en goood del høyere etterhvert:P

7 kg til nå, uke 36. Har polstring fra før så målet er å ikke gå opp så mye mer. 4 av de kiloene har kommet etter uke 32, så det spørs da :p

Jeg har snart økt den totale kroppsvekten min med 20%! :-) Har lagt på meg 10 kg (uke 32+4), men regner med at litt av det må ha gått til muskler, ellers hadde aldri de spinkle beina mine klart å bære så mange kilo ekstra. Satser på å legge på meg litt til. :D

Har lagt på meg 4 kg, er 34+5 :) . Men de første 3 mnd gikk jeg ned 2 kg pga oppkast og kvalme....lå på 74 før jeg ble gravid nå ligger jeg på 78 ;)

34+5 og gått opp 14 kilo:shifty: gikk opp 20 forrige gang og mista 9 etter en uke, så regner med at det går fint denne gangen også:happy:

Er 34+3 i dag og har også gått opp rundt 15 kilo. Normalvektig før svangerskapet (59-60 kilo). Men har jo forstått at det trengs ein del ekstra til amminga, så satsar på at dette skal gå bra! :)

Forrige kontroll ( 1 mnd siden) hadde jeg gått opp 15 kg. ( fra 59 til 74). Spent på neste kontroll om to dager. Føler meg tyngre. Og er full av vann....!

36+0, gått opp 9,1kg :| Jeg selv synes det er mye, for jeg er overvektig fra før.

Jeg har gått opp svimlende 20 kg, er i uke 36 nå. Trøstespist, kjedespist, gått fra å trene 5 ganger i uka til nada..

+ 6,8 kg så langt (35+1), prøver virkelig å unngå snop nå siden jeg har noen kilo for mye fra før :)

7kg uke 34.

Back
Topp