Hvor mye har dere lagt på dere?

Er nå oppe i +13 kg :eek: uke 35+0 i dag. Føler jeg bare eser ut! Og kjenner generelt at alt begynner å bli slitsomt. Håper vekta roer seg mot slutten og at tiden går fort!
 
Er idag 34+5 og har gått opp 10 kilo.. Har som mål og ikkje bli tyngre enn sambuar ;) Men det nærmar seg skrekkeleg ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Er idag 34+5 og har gått opp 10 kilo.. Har som mål og ikkje bli tyngre enn sambuar ;) Men det nærmar seg skrekkeleg ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe her også!
Ligger 2 kg bak nå så min nye plan er å fore sambo litt ekstra :p
 
Hehe her også!
Ligger 2 kg bak nå så min nye plan er å fore sambo litt ekstra :p
Artig! Ligger 3 bak.. Hehe, det var ingen dum idé ;) Men merkelig nok har han lagt på seg gjennom svangerskapet han også :p Buksene han kjøpte i desember er umulig å få igjen knappene på :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Artig! Ligger 3 bak.. Hehe, det var ingen dum idé ;) Men merkelig nok har han lagt på seg gjennom svangerskapet han også :p Buksene han kjøpte i desember er umulig å få igjen knappene på :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ja det er vel et fenomen det også :) At fedrene legger på seg i takt med damene.
syns godt sambo kunne gjort det samme. Han har vel bare gått opp 1 kg mens jeg har vært gravid!
 
Er 33+3 og har gått opp 13 kg... Sånn går det når en ikkje er kvalm en dag og matlysta er på topp! :p
Før eg vart gravid hadde eg gått ned 72 kg så er litt rart at det plutselig er "lov" å gå opp igjen, men håper det forsvinner fort igjen etterpå!
 
7 kg, straks 36 uker... Babyen følger kurven, mn jeg spiser det som passer meg og har en god forbrenning :)
 
Er 33+3 og har gått opp 13 kg... Sånn går det når en ikkje er kvalm en dag og matlysta er på topp! :p
Før eg vart gravid hadde eg gått ned 72 kg så er litt rart at det plutselig er "lov" å gå opp igjen, men håper det forsvinner fort igjen etterpå!
Oi, gjekk du ned 72? Korleis greidde du det? Trening osv? :) Er så facinert av dei som greier gå ned såpass i vekt!! :) Dei du har fått no greier du nok å få vekk igjen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Er 34uker i morgen,var på kontroll i dag. Ikke gått opp noe den siste mnd,så er fortsatt på 8kg. Lite vekst på magen,som må sjekkes om et par uker.. Lurer på om alt er bra med bebisen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opp 10kg, er 33 uker. Gleder meg til å kunne være i mer aktivitet igjen etter fødsel. Håper snøen venter leeeenge med å komme i år så vi får gått masse fine trilleturer :)
 
Oi, gjekk du ned 72? Korleis greidde du det? Trening osv? :) Er så facinert av dei som greier gå ned såpass i vekt!! :) Dei du har fått no greier du nok å få vekk igjen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Eg har tatt slankeoperasjon (GBP) og trent og passa kostholdet!
Satsa på at det kan trenast vekk når snuppa e ute! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
6-7 kg bare :) Uke 35! Har alltid hatt høy forbrenning og har kun lagt på meg kulen. Spist en del mer sunt også (veldig gla i fast foood her,mn blitt så kvalm av det under graviditeten).
 
Uke 35 og har vist lagt på meg 9 kg så langt. Men har hatt gangsperre nå i flere uker, så er mere i ro, og matlysta har kommet igjen.
Gleder meg til å kunne ut på trilleturer. Elsker å gå tur.
Har blitt dårlig med det.
Så skal bli kjempe herlig å kunne røre på meg slik som før! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Er idag 34+5 og har gått opp 10 kilo.. Har som mål og ikkje bli tyngre enn sambuar ;) Men det nærmar seg skrekkeleg ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Artig at du nevner det med samboers vekt :) Jeg er ikke redd for å legge på meg, har nok hatt godt av det, men har sagt hele tiden til samboer at dersom jeg nærmer meg hans vekt, så må han gå opp for jeg kan ikke overgå han :p Han er slank og veltrent, så veier ikke så mye til mann å være, men likevel.. Vært på ferie med hotell mat og is daglig i en uke nå, så blir spennende å se på vekten når jeg kommer hjem om et par dager :)
 
Har rundet 11 kg nå i uke 36+5 men er fortsatt et par kg lettere en jeg var på samme tid i forrige svangerskap og da forsvant kiloene greit etter fødsel. Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 5 men ikke vært kvalm en eneste dag, så da kan man nok ikke forvente så mye mer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
8 kilo her,men er overvektig fra før... Forrige gang la jeg på meg totalt 20 kilo,men de ble borte noen dager etter fødsel. Var mye vann i kroppen da...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp