Hvor mye har dere lagt på dere?

Her er det nå nesten 9 kg opp fra startvekt.. Nå kan det godt bare bremse opp :p
 
No e eg tilbake på startvekt.Opp to kg siste vekene. Trur da e mest væska. Merke spessielt på fingrene at eg e hoven. Men og resten av kroppen. Får lett merke i huden av ting. E 34+5.:)
 
Ca 14 kilo allerede uke35 +1 :)
 
Last edited:
Tipper ca 14 kilo er uke35 +1 :/
 
Nå når vannet har inntatt kroppen er jeg opp i to pluss kg:) håper formen holder like godt de to siste Mnd slik at jeg kan trene og skaffe meg energi.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått opp nesten 11 kg og er 31 uker i morgen :) Regner vel med at det blir noen kilo til, men det får bare være.. Gikk de fort ned forrige gang :) Litt kjipt å tenke på at jeg snart veier 90 kg bare.. Veide 78 kg før svangerskapet :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her :/ Eg er 33+2 idag og eg vegde 87 sist kontroll - begynte på 79.. Så er ikkje lenge før 90. Skremmande.. Håpa dei rasa fort ned igjen :) men er og innstilt på å være meir aktiv, sjølvsagt, med ein baby :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Samme her :/ Eg er 33+2 idag og eg vegde 87 sist kontroll - begynte på 79.. Så er ikkje lenge før 90. Skremmande.. Håpa dei rasa fort ned igjen :) men er og innstilt på å være meir aktiv, sjølvsagt, med ein baby :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Ikke så mye å bekymre seg for.. De går fort av igjen! Tok ikke mange ukene før jeg veide mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid første gang :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
34 uker i morgen. Opp 11 kg. Men de siste 8 ukene er jeg bare gått opp 2 kg så håper det fortsette sånn frem til fødselen :)
 
Her har vekta skytt i været i rakettfart de siste ukene. 31 + 5 og gått opp 10 kg nå... Håper det ikke fortsetter i den farta, endte på 12 kg til termin forrige gang, men da hadde jeg ikke særlig med vann i kroppen da og det har jeg jo absolutt fått i denne varmen, så satser på at en del av vekta ligger der.... ;) Hjelper vel også at jeg var ganske aktiv forrige gang, mens bekkenet begrenser veldig hva jeg kan gjøre denne gangen...... :p Og ungen er også en del større denne gangen........ Men snart stor nok nå, kan ikke fatte at det fremdeles er 2 mnd til termin.........
 
nr1: gikk jeg først ned 7kg så opp igjen 13kg og så uka etter fødsel ned 12kg.. og 5mndr etter ytterlige 10kg ned.. :O
nr2: gikk ned 7kg (på2uker) så opp 18-20kg. så 6mndr etter fødsel ned igjen 22kg..
nr3: ned 5kg og gått opp igjen 12kg (30+2) så får vi se hvor mye det blir denne gangen ;) veier 74kg nå, og har pleid å runde 82/85kg..
Er bare magen og ikke noe vann i kroppen så heldig der. hvertfall nå som det er sommer og varmt :p Tungt har det begynt å bli også :p
på 4uker hadde jeg gått opp 0.5kg... og det var for lite sa jm... jeg som syns jeg småspiser heletida, men har ikke hatt matlyst i denne tropevarmen som middag og tung mat. gått mest i frukt,salat, is og sjokolade :p (de 2 siste nevnte jeg ikke til jm :p ) men så lenge baby følger kurven sin (rett over den rød streken) Så er det det viktigste :)
 
Oppe i 12kg pluss - uke 34. Men synes vekta varierer veldig ut fra når/hvor jeg veier meg. Kjenner uansett at alt begynner å bli tyngre ihvertfall. Håper de neste ukene går fort :)
 
Slår dere alle med mine +17kg på 31 uker...

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Slår dere alle med mine +17kg på 31 uker...

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Jeg var ikke langt unna..gikk opp 16kg, men nå har jeg kommet til uke 34 og har gått ned 2 av de igjen... Men, men.. de forsvinner jo igjen uansett :)
 
Uke 33 og 9 kg. Men synes vi burde fokusere på at hver kg er av kjærlighet og at det kommer noe fantastisk ut av det. En og hver er nydelige uansett <3
 
helt sant Lovis! :)
Jeg klarer ikke se for meg at de bare skal forsvinne igjen etterpå. Akkurat som om jeg ikke klarer å innstille hodet mitt på at dette stort sett er baby osv og ikke bare fett. Ser liksom for meg at jeg må trimme av meg 11 kg +++ igjen etter fødselen! Veldig ulogisk i grunnen.
 
Her er det definitivt ikke bare baby på de 14kg..med tanke på at han veier under 3 kg og morkaka+++ veier maks 8 kg ;)
Men...forrige gang gikk jeg ned masse de første to-tre ukene etter jeg kom igang med amminga, så måtte jeg nok jobba mer for de siste kiloene :) Men siden jeg blei gravid og ryggsvak når mini bare var 7 mnd, så kom jeg aldri igang med den jobben gitt ;)
 
35 uker og opp 7 kg. Følger vekten likt som med sønnen min :) la på meg 11 kg totalt :)
 
Back
Topp