Hvor mye har dere lagt på dere?

Chuma

Forelsket i forumet
Var på kontroll i dag, og jeg har lagt på meg 4-5 kg siden starten. Men den største veksten er vel foran meg ennå...!
 
På forrige kontroll, rundt uke 28/29 hadde jeg gått opp 5 kg fra startvekt. Nå for tiden er jeg veldig lite aktiv så jeg antar at jeg vil legge på meg endel frem til fødselen..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Har lagt på meg ca.7 kg så langt og det er jeg fornøyd med. Er jo bare ca.1 kg i mnd det.
La på meg ca.10 kg med de to andre, så satser på at det blir sånn nå også.
Men bekymrer meg ikke for vekta. Når jeg begynner å amme og jeg kan ut på trilleturer, da triller kiloene av igjen. Var iallefall sånn sist.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Pluss 6 kg her så langt.. Å mer blir det vel :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så langt ligger jeg på minus 4-6 kg , kommer helt ann på matinntaket dagen før .
Er jeg like heldig som med nr 1 så blir det max 3 kg , så i utgangspunktet håper jeg på å gå ned :)
 
Jeg har gått opp mye synes jeg. 9 kg. Veier 65 nå :-/


Mamma til storebror og lillesøster
<3
 
Ca12-13kg. Fra 58 til 71kg:) Er ikke så veldig nervøs for vekten, men veldig spent på hvordan det blir etterpå!
 
10 kg i uke 31. Tror det ikke er så gale... Spørs vel hvordan de neste 9 ukene går ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
gått opp 7kg fra startvekt. ikke så bekymra for vekta jeg heller. Pleier å gå ned 12-13kg i løpet av fødselsdøgnet og masse med trilling og amming. Så innen jul er nok alle klæra mine for store igjen :p
 
Altfor mye :p
 
Har snart tatt igjen start vekten min. Når jeg er gravid er jeg sunn, når jeg ikke er gravid er jeg usunn:) frykter heller et år med små spising:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har gått opp ca 9kg er 29+5. Fra 65 til 74 kg. Jeg liker ikke å veie mer, men jordmor mente det ikke var mye i det hele tatt og siden jeg hadde normal BMI før jeg ble gravid er det jeg har gått opp helt innenfor. Det her med vektoppgang er vanskelig å forholde seg til, men alt kommer vel ann på hvor man starter :)
 
Gikk ned noen kg den første tida, men det er tatt igjen+ så foreløpig opp 5 fra startvekt her (31+0 idag). Føler det er helt passe, trener et par ganger i uka og prøver å spise sunt men frister veldig med is og sjokolade..
 
Last edited:
Va 75-76 før graviditet å e 72 no 31 fulgåtte veke. Hadde jo mykje å gå på med tanke på at eg berre e 162 cm høg. Så gjere ikkje meg nåke sånn sett at eg ikkje har lagt på meg nåke. Men blir jo litt bekymra for at baby ikkje får nok av da ho trenge når eg ikkje får i meg nok mat. Men ho vekse nå tilsynelatande som ho skal å e veldig aktiv. Så satsa på da e bra=)
 
Har gått opp 7 kg siden startvekten. Ved sist svangerskap gukk jeg opp 22 kg til sammen. Er 28+2

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
10 kg :O
Hjelpes...

La på meg 12-14 med de to andre, så håper jeg ikke legger på meg så veldig mye mer..
 
Er 28 uker når vi nå passerer midnatt og har lagt på meg ca 5 kg jeg også.... :)
 
Back
Topp