Hvor mye har dere gått på disse første tre mnd?

Har ikke vært på vekten på ganske lenge, så vet ikke hva startvekten skulle vært. Har pleid å ligge mellom 58 og 62 kilo. I dag på kontroll var jeg 56. Så forløpig gjør kvalmen at kiloene holder seg unna.
 
Ble veid hos legen tidligere i uken. Ble ikke akkurat positivt overrasket....
Men, nå må målet være å ikke legge på meg særlig mer enn 10 kg, så får vi se hvordan det går:p
 
Spydd hver dag og null matlyst. Gått ned 5 kg. Samme som med første gang i 2013.

Men nå etter 12 uker er jeg bedre.


Det var jeg ikke sist. Da slapp ikke dette før 3 uker før termin. Og da gikk jeg ikke opp noe på hele graviditeten.
 
Har gått ned 200 gram i løpet av de første 12 ukene. Har ikke spydd en eneste gang og nesten ikke vært kvalm. Men spiser nesten bare knekkebrød fordi jeg ikke orker vanlig brød. Tenker det kanskje har noe med saken å gjøre. Fortviler ikke uansett. De kiloene kommer plutselig.
 
Er i uke 12. Dårlig appetitt, men ikkje så kvalm. Gikk ned ett par kilo i starten (er ikke overvektig) men har gått opp pittelitt nå. Føler meg "rund i kantene" (rundt magen) ..... Er ganske høy, så jeg frykter at det snart blir vanskelig å skjule :smiley-ashamed008 Skal på tidlig u.l i morgen, håper inderlig at alt er ok!

Prøver å spise normalt sunt, men har litt problem med å få i meg nok drikke heime. Gode forslag mottas med takk :happy7
Lykke til damer :Heartbigred

Tilgjengelig drikkeflaske er mitt beste triksImageUploadedByBV Forum1441704849.692998.jpg
 
Spydd hver dag og null matlyst. Gått ned 5 kg. Samme som med første gang i 2013.

Men nå etter 12 uker er jeg bedre.


Det var jeg ikke sist. Da slapp ikke dette før 3 uker før termin. Og da gikk jeg ikke opp noe på hele graviditeten.
11. Mars her og :Heartbigred
 
Tilgjengelig drikkeflaske er mitt beste triksVis vedlegget 134883
Drikker mykje vatn, spesielt på jobb! Litt lei heime.... Her har eg drukke endel soda stream vatn (vann med kullsyre) lei det og..... 1/2 glass Eplejuice til måltid, av og til saft for å få inn noke.... Men kjenner at eg BURDE drukke meir :schocked028
 
Back
Topp