Lykkeønske
Forelsket i forumet
Ingenting på vekta, men magen ser ut som 5 kg aleine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me too! :-( BlææææHar gått opp ca 7 kg
Er i uke 12. Dårlig appetitt, men ikkje så kvalm. Gikk ned ett par kilo i starten (er ikke overvektig) men har gått opp pittelitt nå. Føler meg "rund i kantene" (rundt magen) ..... Er ganske høy, så jeg frykter at det snart blir vanskelig å skjule Skal på tidlig u.l i morgen, håper inderlig at alt er ok!
Prøver å spise normalt sunt, men har litt problem med å få i meg nok drikke heime. Gode forslag mottas med takk
Lykke til damer
11. Mars her ogSpydd hver dag og null matlyst. Gått ned 5 kg. Samme som med første gang i 2013.
Men nå etter 12 uker er jeg bedre.
Det var jeg ikke sist. Da slapp ikke dette før 3 uker før termin. Og da gikk jeg ikke opp noe på hele graviditeten.
Drikker mykje vatn, spesielt på jobb! Litt lei heime.... Her har eg drukke endel soda stream vatn (vann med kullsyre) lei det og..... 1/2 glass Eplejuice til måltid, av og til saft for å få inn noke.... Men kjenner at eg BURDE drukke meirTilgjengelig drikkeflaske er mitt beste triksVis vedlegget 134883