Hvor mye har dere gått på disse første tre mnd?

Har kanskje lagt på meg en halv kilo nå den siste uken (er i uke 13). Synes det er merkelig at jeg ikke har lagt på meg mer for magen buler jo ut:rolleyes:
 
12 uker og gått opp 2 kg :)
 
Jeg har gått ned 5 foreløpig, og det er ganske mye ift hva jeg normalt ceier. Og er 9 uker nå, så kommer garantert til å gå ned mer.. Jeg sliter med hyperemesis da
 
Veier det samme. Litt rart egentlig, syns ikke jeg har spist noe den siste mnd..
Samme her! Veier akkurat det samme, til tross for en del kvalme og dårlig matlyst. Tipper det er kombinasjonen med latmannslivet jeg har anlagt meg de siste månedene!
 
Jeg har ikke giddet å sjekke enda, og ikke vet jeg helt hva jeg var heller, det har altid pleid å svinge litt innenfor 5-6kilo. Jeg føler jeg har både spist normalt og vært normalt aktiv så det burde ikke være mengder. Men jeg har fått så inderlig med mage, og som førstegangs så er det vel litt tidlig med synlig mage i uke 10? Trodde først det var mest luft, men den er der også når jeg ikke føler meg som en oppblåst ballong.
 
Jeg har gått ned 3.5 kg... Har slitt med å få i meg nok endel uker nå:( Men har heldigvis vært sykemeldt, så har brukt minimalt med energi . Håper det snart snur :)
 
Er i uke 12. Dårlig appetitt, men ikkje så kvalm. Gikk ned ett par kilo i starten (er ikke overvektig) men har gått opp pittelitt nå. Føler meg "rund i kantene" (rundt magen) ..... Er ganske høy, så jeg frykter at det snart blir vanskelig å skjule :smiley-ashamed008 Skal på tidlig u.l i morgen, håper inderlig at alt er ok!

Prøver å spise normalt sunt, men har litt problem med å få i meg nok drikke heime. Gode forslag mottas med takk :happy7
Lykke til damer :Heartbigred
 
Gått opp 1-2 kg, og tror alt ligger i magen :) Har vært uggen og hatt lite matlyst, men regner med det bedrer seg snart (er 11+2 i dag). Og da kryper vel vekta oppover etterhvert også, tenker jeg :p
 
Tror ikke jeg har gått opp noe foreløpig. Vært småkvalm i 3 uker, så har spist lite mat og ikke noe søtt. La på meg 10kg forrige svangerskap. Gikk ned 17kg etterpå, så gjør ikke noe om jeg legger på meg litt mer denne gangen.
 
Har hatt helt usedvanlig dårlig matlyst, spiser fint lite, da jeg blir mett av ingenting.. Har gått ned 6-7 kg, er nå 10+3. Legen sier det ikke er noe å bekymre seg for, men håper det stopper opp snart :)
 
Gått opp 6kg fra 53-59kg (er 12+3) :-/ førstegangsfødende. Håper jeg flater ut litt på vektkurva :p
 
Har ikke vekt, så jeg aner ikke. Men jeg spiser minimum annenhver time for å unngå kvalmen, så jeg vil tro jeg har gått opp noen få kilo :wideyed: har ikke matlyst, men utrolig hva man gjør for å slippe kvalmen.. :)
 
gått opp ca 6 kg... er 14 uker i morgen, vært kvalm, men eneste som hjelper er å spise, nå er det gått over så håper vekta stopper litt. gikk opp mye i begynnelsen sist også men sammenlagt under gjennomsnitett så ikke så bekymret for det egentlig, gikk ned alle kg i løpet av en uke etter fødselen sist, håper jeg er like heldig nå.
 
Back
Topp