Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Er 19+4 nå og har gått opp 2 kilo. Hatt dårlig matlyst + lite tid til å spise og lage meg mat, med krevende 1,5 åring som ikke vil slippe meg av synet. Ikke egentlig en unnskyldning jeg vet, men…

Pffft, god nok unnskyldning det... :P
Glemmer i blant et måltid jeg og, travelt med småbarn :angelic:

17+0 i dag og gått ned 4 kg så langt. Regner med å gå disse kg opp igjen i løpet av svangerskapet. Har ikke gått opp mye i noen av mine tidligere svangerskap heller. Første gikk jeg opp 1 kg totalt. gikk ned i starten og så klatret meg opp igjen. tror det endte på 3 kg opp på svangerskap nr 2. Det er i utgangspunktet ikke noe farlig å ikke gå opp masse. ungen tar stort sett det den trenger:Heartpink Men kan være fint å snakke med lege eller jordmor underveis, sånn at det ikke er noe som er grunn til at du ikke går opp.

20+1 og har gått opp minst 10 kilo..... Spiste ketogent før jeg ble gravid, og hadde gått ned mye de siste månedene - da jeg begynte å spise karbohydrater igjen etter positiv test, så var det som om kiloene ble kastet på meg igjen. Jaja, tar det ikke så tungt - vet jeg fint tar av meg kiloene igjen når jeg er tilbake i ketose etter fødsel/amming :happy:

Hade några kilo extra från början, men så vet jag inte exakt vad jag vägde heller, men från december när jag var hos jordmor till igår så +2 kilo. Så tror hellre jag har gått ner och bebis fyllt ut det jag gått ner då jag har blivit ganska tjock i det sista :hilarious:

Back
Topp