Oktoberjenta
Elsker forumet
Ikke meg du spurte men jeg tenker 3mill er et vanlig lån
Ja kan være enig i det. Vi er en av de som har et lån på 3 mill for øyeblikket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke meg du spurte men jeg tenker 3mill er et vanlig lån
Fy sørn det er overpriset. Boligprisene er altfor høye! Ja, det er nok vanlig mange steder det vet jeg også.. men det er veldig mye for en bolig.
Helt enig! Her vi bor ligger prisene på enebolig/tomanns og rekkehus mellom 5-7mill. Enten er det stort men oppussingsobjekt, eller ganske nytt men ikke så stor str.
Vi har også lån på 3 mill. Men det er ikke mye i den byen vi bor i. Derfor vi bare har et lite rekkehusJa kan være enig i det. Vi er en av de som har et lån på 3 mill for øyeblikket.
Kan friste av og til, men jeg hadde følt meg så isolert. Vi har 100 m2 til 3 millGlad jeg bor på bygdavi kjøpte enebolig med utleiedel, dobbel garasje og tre carporter for 2mill. 400m2
Vi bor også på bygda men langt fra sånne priser herGlad jeg bor på bygdavi kjøpte enebolig med utleiedel, dobbel garasje og tre carporter for 2mill. 400m2
Isolert fordi?Kan friste av og til, men jeg hadde følt meg så isolert. Vi har 100 m2 til 3 mill
Glad jeg bor på bygdavi kjøpte enebolig med utleiedel, dobbel garasje og tre carporter for 2mill. 400m2
Men vi er ca 6 mill som bor i Norge, 7-800.000 bor i Oslo, og veldig mange flere i pendleravstand hvor boligprisene fremdeles er relativt høye.
Det er brått en stor andel av befolkningen
Edit: Og der forsvant siste del av innlegget mitt, fortsettelsen kommer her (var ment som ståtte til det du skrev):
Og i tillegg har man alle andre som bor i større byer i Norge.
3 mill i boliglån er ikke unormalt for store deler av befolkningen
Jepp, er en grunn til at vi bor utenfor Oslo og pendler inn til jobb.Nettopp. Og jeg bor i en liten by. Nabobyen har myyye høyere boligpriser. Så 4-5 mill er ikke mye egentlig ift større byer.
Altså mange «vanlige familiehus» i Oslo ligger på 15 mill liksom.
3 mill er jo sykt mye lån..
Glad jeg bor på bygdavi kjøpte enebolig med utleiedel, dobbel garasje og tre carporter for 2mill. 400m2
Vi har også lån på 3 mill. Men det er ikke mye i den byen vi bor i. Derfor vi bare har et lite rekkehus
Fordi det er langt fra familie og venner. Og langt mellom naboer. Og lite som skjer, lite å gjøreIsolert fordi?
Det kommer vel helt an på hvor man bor.Fordi det er langt fra familie og venner. Og langt mellom naboer. Og lite som skjer, lite å gjøre
Fordi det er langt fra familie og venner. Og langt mellom naboer. Og lite som skjer, lite å gjøre
Det kan jeg forstå. Skulle ønske vi var oppvokst utpå landet. Får så mye mer for pengene. Og har vurdert det selv også, men kommet frem til at da mister vi mye tid i pendling. I tillegg blir vi veldig avhengig av bil.
Ja det er sikkert det. Her jeg bor er det litt enten ellerDet kommer vel helt an på hvor man bor.
Vi har masse naboer og mye som skjer