Krösa Maja
Forumet er livet
Grei lønn er over 600 tusen, jeg har en grei lønn og er sånn sett fornøyd med den [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig..Alt over 450 000 synes jeg. Kommer nok an på øyet som serhadde jeg hatt 35 000 utbetalt hver måned hadde jeg følt meg styrtrik.
Hva jobber du som? Har også fagbrev, men lavere lønn. Ligger på 8 års ansiennitet så går opp en del ved 10 år daOver 500 synes jeg er bra!
Har selv 410.000 i året, har fagbrev. Uten studielån.
Kommer helt an på hva du har i utgifter og lån.
Vi har lite lån mtp både hus og biler. Og vi har to inntekter.
Vi klarer oss bra
Alt over 450 000 synes jeg. Kommer nok an på øyet som serhadde jeg hatt 35 000 utbetalt hver måned hadde jeg følt meg styrtrik.
e og ungdomsarbeider med 16 års ansinitet.Hva jobber du som? Har også fagbrev, men lavere lønn. Ligger på 8 års ansiennitet så går opp en del ved 10 år da
Med 450.000 i året har man 37.500 før skatt.Men man har jo ikke 35 000 utbetalt i mnd når man tjener 450 000...? Ikke etter skatt![]()
Jeg ser meg fornøyd med lønnen min om jeg kan betjene et vanlig boliglån, kjøpe det vi trenger og ha penger til overs hver måned. Nå er årslønnen 250.000 (ikke full stilling), det er lavt i forhold til hvor mye arbeid som er lagt bak de kronene. Om jeg i full stilling i jobben min kunne tjent rundt 450.000 hadde jeg vært veldig fornøyd.
Hva er et vanlig boliglån på da?
Men dette er jo VI tilsammen.. mannen min og meg. Snakket ikke bare om min lønnMed 450.000 i året har man 37.500 før skatt.
Alt etter som hvor mye gjeld og fradrag man har så må man i de fleste tilfeller opp over en årslønn på 600.000 for å få 35.000 utbetalt i måneden
600 er god lønn, men skal også bare mangle etter mange år på skolebenken, og mye studielånSyns over 600 000 er en god lønn. Meg og mannen har ca det begge to, vi har begge mastergrad og kun jobbet i ca 2 år. Så har vi begge mye ansvar på jobbene og det er ikke like lett å være vekke fra jobb (f eks permisjon eller sykdom) som derfor gjør at vi gjerne må ta telefonen og svare på mail også når vi f eks er syke o.l. Da syns jeg det er rett at man skal kompenseres med litt god lønn![]()
3 mill er jo sykt mye lån..Ikke meg du spurte men jeg tenker 3mill er et vanlig lån