Hvor mye er bra årlig lønn?

Vi pendler til fjellet :p jeg har 30-45min å kjøre, det samme har gubben. Helt uaktuelt p ikke ha hver vår bil :p

Ikke sant. Man må nesten ha hver sin bil når man bor langt unna. Men 30-45min er ikke allverden. De fleste har nok det. Jeg har bare blitt så bortskjemt med å ha 5min å gå til jobben. Det samme til bhg hjemme fra. Har pendlet selv, og vet at jeg ikke trives med det. Gikk fint før vi fikk barn.

Men kanskje jeg skal svare på spm til Ts. Syns alt over 450 000 er bra årslønn. Veldig bra er fra 650 000 i mitt hodet.

Jeg har ca 450000 uten utdanning innen det jeg jobber med, men noen års erfaring. Synes det er en god lønn, og vi lever greit:)

Jeg har ca 450000 uten utdanning innen det jeg jobber med, men noen års erfaring. Synes det er en god lønn, og vi lever greit:)

Høres jo veldig bra ut, til sammenligning har jeg en årslønn på 459000 i grunnlønn med 3 års høgskoleutdanning og max ansinnitet :p

Er ikke happy med min lønn på 475 000, men stiger litt 1. Juli. Bra lønn er relativt ut i fra ansvar og oppgaver. Vil heller ha grei lønn uten en stressende jobbhverdag som jeg ikke kan legge fra meg, enn noen hundre tusen mer i året og risikere å møte veggen. Jeg er en livsnyter og et familiemenneske, og absolutt ikke noe karrierejegere, selv om jeg har mye ansvar i jobben jeg har.

Uten å være leder synes jeg 600.000+ er bra. Satser på å være der om en fem års tid.

Last edited:
Hva som er en bra lønn kommer an på kompetanse, utdanningsnivå, utgifter og ansvar.

Jeg har jobbet meg opp fra 360000 til 620000.
Fra 450000 synes jeg at lønnen min var OK. Da jeg gikk opp til over 500000 syntes jeg det var helt fantastisk. Og sånn har det gått step by step :)
Skal og sies at økt lønn og økt ansvar har økt i takt.
Jeg synes lønnen min er bra i dag :)

Back
Topp