Hvor mange timer sover du per natt?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Våkner d i løpet av natta eller sover du sammenhengende?

Mellom 7 og 9 timer usammenhengende. Noen ganger føler jeg meg virkelig uthvilt :) Mens andre netter så blir det reelle antall timer søvn veldig lite. Som i natt da Lille våknet og skreeek og kastet opp i 3 t i strekk.

mellom 6 og 8 timer, halvparten sammenhengende kanskje, pleier å være to vanskelige netter med småen også to lette :p savner å kunne sove ordentlig :p hehe

Stort sett er det rundt 6 timer fra jeg legger meg til jeg står opp, og med 2-3 matinger med rap, gulp og bleieskift som til sammen kommer på hvertfall 2 timer så er det ikke mange timene igjen :P

Sover fra 6-9 timer, som regel sammenhengende :) etter noen år med nattevåk er det deilig å endelig hs fått nattesøvnen tilbake!

Sover mellom 6 og 8 timer. Blir vekket 2-4 ganger pr natt og er våken i ca 5 min.

Jeg trenger 8 timer uavbrutt søvn for å fungere optimalt, så etter to år så fungerer jeg ganske dårlig.

Som regel en 4-6 timer med en amming på midten

De siste ukene, etter at minste ble født, har det vært minst 10 timer fra jeg legger meg til jeg står opp, ofte mer. Halvvåkner for å legge til for amming, og helvåkner for bleieskift. Innimellom ligger jeg litt våken for å se på hvor søt hun er. :P Sover nok rundt 9 timer tilsammen, og føler meg helt uthvilt. :)

Som regel rundt 8 timer. Hender guttungen våkner om natta, men da er det snakk om å dytte smokken inn igjen og legge seg til å sove. Max 2 min.

Vel... Har vi barnevakt sover jeg gjennom hele natta og da kan jeg sove leenge :)

Men nå er jeg våken minst en gang pga storesøster, som regel flere ganger fordi jeg våkner av at ungen vrir seg og gjerne slår/sparker i søvne. Også våkner lillebror opp gjerne en gang i løpet av natten for mat og da blir det gjerne noen bleieskift også. Med lillebror tar det gjerne en times tid før jeg er i seng igjen.. Slitsomt, så fungerer ikke så godt på morgenene..

Mellom 5-8 timer. Er oppe 1-2 ganger per natt. En gang for å gi flaske og kanskje en gang for å dytte inn smokken (20 sek).

Som regel 6-7 timer fra jeg legger meg til snuppa starter dagen. Aldri sammenhengende :p

Sover mellom seks og åtte timer. Våkner iblant for å se at babyen har det bra, men blir sjelden og aldri vekket av henne :)

Mellom 6 og 7 timer. Starter på jobb 7 og har aldri vett til å legge meg tidlig nok. Men med så store barn så sover jeg som oftest sammenhengende;)

Sover mellom 5 og 6 i uken, kanskje noe lenger i helgene ^-^

Back
Topp