Hvor mange timer sover du per natt?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Som regel mellom 6 og 8, men jeg våkner alltid en gang og to. Skikkelig plagsomt da jeg bruker litt tid på å sovne igjen.

5-6 timer på det meste i ukedagene, og 7-9 timer lørdag og lenger på søndag :-)

Va 10-11 timer. Hvis kortere natt enn det, fungerer jeg ikke optimalt og må ha en power-nap på dagen :)

Sover 8-9t uavbrutt.

Legger meg 21.30 og er opp rundt 6. Er oppe til barn alt mellom 5-10ganger i løpet av natta. Så er ikke optimalt med søvn. Sover kanskje 5-6timer usammenhengende.

Alt for få, og aldri sammenhengende. Trøtt.no

Er 39 uker på vei. Ligger i senga omtrent ti timer, sover kanskje syv-åtte av dem, avbrutt av tre-fem tisseturer. Av og til sovner jeg raskt igjen, andre ganger ikke.

Sover 5-6 timer. Nå har jeg begynt å våkne om nettene også uten at jeg vet hvorfor.

Prøver å ikke tenke på det :P men merker godt jeg kunne hatt noen timer ekstra for å si det sånn :)

Varierer veldig. Sover så mange timer jeg måtte ønske, men det forutsetter at jeg legger meg om kvelden da:P jeg vet jo at vekkeklokka ringer 06.45 så eeeehhh! Alt fra 9-4 timer;)

Stort sett 7-8 timer minus den tiden mini er våken i løpet av natta, noe som varierer veldig. Stort sett én gang, pluss amming kl 23 hvis jeg sovner før det. Holder på å kutte nattammingen nå, så håper på litt mer sammenhengende søvn etterhvert!

Sover ca 6-7timer usammenhengende, langt i fra uthvilt :-P men blir vel bedre om en stund :-)

Tsk. Til jobbdager, 6-7 timer.
Ellers; 8-9.. Føles dog ut som om jeg har et behov for 10 timer...

Sover veldig tungt og godt, som oftest. Våkner ikke noe særlig om natten, med mindre dattera har mareritt og kommer innom soverommet.

Back
Topp