Hvor mange timer sover du per natt?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Ikke nok! :p nå har vi litt soveproblemer som følge av bhg start, så blir noen ganger opp ila natten. Men vanligvis sover jeg iallefall 7 timer sammenhengende. :)

Har ikke peiling faktisk ;)

Stort sett mellom 7 og 9t,men akkurat nå er jeg oppe på do fra 1-3 ganger i løpet av en natt...eller våkner av at gubben snorker :p

6-8 timer og våken flere ganger hver natt.... Lille er 10 mnd

7-8 timer avbrutt av 2 amminger.
Kunne vel fått 6 timer sammenhengende om jeg hadde blitt flink til å legge meg litt tidligere...

Til vanlig - helst åtte timer.

Gravidmodus - helst 10-12 timer

Ca 8 timer sammenhengende om man ser bort ifra de siste dagene hvor jeg våkner og må på do :P

Altfor lite, men sliter med nakken og det er vanskelig å finne god stilling. Sover ca 5-6 timer, bør sove 8.

Sover 7-8 timer hver natt, takker dårlig å sove lite. Sover for det meste greit nå for tiden, men kan i perioder være plager med at jeg er mye våken og kanskje ikke klarer å sovne igjen.

Kommer litt an på. Men i hvertfall 5 timer sammenhengende. ☺️ er oppe en del i løpet av natten dog vel å merke i halv søvne.

Mellom 6 og 8 tenker jeg. Usammenhengende. Varierer hvor opplagt jeg føler meg utfra hvor mye jeg våkner ila natten

Back
Topp