Ruli Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 * Sensommerlykke 2017 30 Nov 2016 #61 Spentforandregang skrev: Ja vanlig celleprøve går bra er vel mer å ta hensyn til om man bør ta biopsi...men jeg vet ikke altså Bare å glede seg til januar nå da Klikk for å utvide … Aaah. Så bra. Da gjennomfører jeg den og får en titt på lillespira samtidig
Spentforandregang skrev: Ja vanlig celleprøve går bra er vel mer å ta hensyn til om man bør ta biopsi...men jeg vet ikke altså Bare å glede seg til januar nå da Klikk for å utvide … Aaah. Så bra. Da gjennomfører jeg den og får en titt på lillespira samtidig
SnuppaogLillebror Forumet er livet 30 Nov 2016 #62 Ikke planlagt noe ul her før den ordinære i uke 18
Spentforandregang Betatt av forumet 1 Des 2016 #63 Camilla_91 skrev: Aaah. Så bra. Da gjennomfører jeg den og får en titt på lillespira samtidig Klikk for å utvide … Vinn vinn hvor langt er du på vei nå?
Camilla_91 skrev: Aaah. Så bra. Da gjennomfører jeg den og får en titt på lillespira samtidig Klikk for å utvide … Vinn vinn hvor langt er du på vei nå?
Elva Gift med forumet Assistert-jentene Julibaluba 2017 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 1 Des 2016 #64 Da er TUL gjennomført, og vi fikk se en liten bønne med bankende hjerte