Hvor mange tidlig ul har du vært på/planlegger?

klarforåblimamma2017

Andre møte med forumet
Hei. Jeg lurer på hvor ofte andre drar på tidlig ul? Jeg skal på en i uke 8+2, men jeg lurer på å bestille en uke 12 før jeg forteller det til familie? Eller er det kanskje ikke nødvendig?
 
Var i uke 6, skal i morgen når jeg er 9+0 og skal igjen når jeg er ca 12 uker. Alle er private og jeg syns det er verdt pengene da jeg vil vite at ting er OK ;-)
 
Jeg var i uke 6+6 og skal på ny ul 21 des! :) Vil sjekke at alt er ok før vi forteller det til nærmeste familie på julaften :)
 
Jeg skal kun på en, i morgen for å vite ca hvor langt på vei jeg er. Tenker ikke ha flere før oul da så lenge alt virker bra:)
 
Skal på UL 13+1, og det blir eneste.. :) men har fortalt det til noen allerede.
 
Uke 6 nå i går, sæ planlegger vi en rett før jul før vi forteller familien ☺
 
Jeg har bestilt i uke 10, syns det er litt dyrt med 1300kr for en ul:nailbiting: men vurderer å ta en i uke 15 kanskje, jeg syns det er så lenge å vente helt til oul... vil så gjerne vite kjønnet fortest mulig:D
 
Har avtalt med den private klinikken her at enten jeg tar kontakt når det nærmer seg, eller at de ringer meg, for å avtale time mellom 7+0 og 8+2.
Har vurdert å bestille i uke 12 også, men får ta det som det kommer :)
Koster bare 800 her da, for TUL.
 
Her koster TUL 600, så synes jeg kan unne meg en hel del her altså :p

Billig! Da kan du unne deg et par!
Veldig greit for å berolige seg selv ♡
Gleder meg til TUL selv. Men er sååå lenge til..
 
Jeg har vært på en og har en planlagt 20 desember å da er jeg i uke 12+1. Så har legen min sendt hennvisning. Så blir 3-4 stykker sammenlagt føre oul.
 
Jeg har bestilt TU den 7 des (tidligste timen jeg fikk :p ) Da er jeg nesten 10 uker på vei. Har lyst på flere, men prisen er ganske høy...
 
Skal på privat tul tirsdag, er da 7+1. Også regner jeg med å bli henvist til en senere :happy:
Også håper jeg at jeg ikke føler jeg trenger flere. Hadde tre sist, men da hadde jeg også i uke 22 for å sjekke livmorhals. Det tror jeg ikke jeg trenger denne gangen:happy:
 
Tenker å ha en i uke 12, før vi forteller det til noen. Men denne uka har jeg vært ganske dårlig, så om det fortsetter sånn vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å skjule det..
 
Back
Topp