Hvor mange tidlig ul har du vært på/planlegger?

En tråd i 'Juli 2017' startet av klarforåblimamma2017, 25 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. klarforåblimamma2017 Andre møte med forumet

Hei. Jeg lurer på hvor ofte andre drar på tidlig ul? Jeg skal på en i uke 8+2, men jeg lurer på å bestille en uke 12 før jeg forteller det til familie? Eller er det kanskje ikke nødvendig?

• Liker Liker x 1
  2. Mummitrollspiren Elsker forumet

Jeg var på tul i går altså uke 8+0, har å bestilt til den 21 desember da er jeg akuratt 12+0:happy:

3. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Var i uke 6, skal i morgen når jeg er 9+0 og skal igjen når jeg er ca 12 uker. Alle er private og jeg syns det er verdt pengene da jeg vil vite at ting er OK ;-)

4. Isa28 Glad i forumet

Jeg var i uke 6+6 og skal på ny ul 21 des! :) Vil sjekke at alt er ok før vi forteller det til nærmeste familie på julaften :)

• Enig Enig x 1
  5. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Jeg skal kun på en, i morgen for å vite ca hvor langt på vei jeg er. Tenker ikke ha flere før oul da så lenge alt virker bra:)

• Liker Liker x 1
  6. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Skal på UL 13+1, og det blir eneste.. :) men har fortalt det til noen allerede.

• Liker Liker x 1
  7. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Uke 6 nå i går, sæ planlegger vi en rett før jul før vi forteller familien ☺

8. Dunja Forelsket i forumet

Vi skal på en, i uke 12-13.

9. Bøllefrø1 Flørter med forumet

Vi vurderer en i uke 14 :)

10. Pysekatt Glad i forumet

Skal imorgen 7+5 og det blir eneste :)

• Liker Liker x 1
  11. Julibabyrogaland Andre møte med forumet

Jeg har bestilt i uke 10, syns det er litt dyrt med 1300kr for en ul:nailbiting: men vurderer å ta en i uke 15 kanskje, jeg syns det er så lenge å vente helt til oul... vil så gjerne vite kjønnet fortest mulig:D

12. Lykketreff Gift med forumet

Skal på en i uke 11 :)

13. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Har avtalt med den private klinikken her at enten jeg tar kontakt når det nærmer seg, eller at de ringer meg, for å avtale time mellom 7+0 og 8+2.
    Har vurdert å bestille i uke 12 også, men får ta det som det kommer :)
    Koster bare 800 her da, for TUL.

14. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Her koster TUL 600, så synes jeg kan unne meg en hel del her altså :p

15. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Billig! Da kan du unne deg et par!
    Veldig greit for å berolige seg selv ♡
    Gleder meg til TUL selv. Men er sååå lenge til..

16. Spire2 Forelsket i forumet Sommerfuglene Sensommerbarna 2019

Jeg har vært på en og har en planlagt 20 desember å da er jeg i uke 12+1. Så har legen min sendt hennvisning. Så blir 3-4 stykker sammenlagt føre oul.

17. snerkulf Forelsket i forumet

Jeg har bestilt TU den 7 des (tidligste timen jeg fikk :p ) Da er jeg nesten 10 uker på vei. Har lyst på flere, men prisen er ganske høy...

18. Pedal Gift med forumet

Skal på privat tul tirsdag, er da 7+1. Også regner jeg med å bli henvist til en senere :happy:
    Også håper jeg at jeg ikke føler jeg trenger flere. Hadde tre sist, men da hadde jeg også i uke 22 for å sjekke livmorhals. Det tror jeg ikke jeg trenger denne gangen:happy:

19. Lulalei88 Glad i forumet

Tenker å ha en i uke 12, før vi forteller det til noen. Men denne uka har jeg vært ganske dårlig, så om det fortsetter sånn vet jeg ikke hvor lenge jeg klarer å skjule det..

20. Blondie Andre møte med forumet

En i uke 8, ellers har vi ikke tenkt til flere. Forteller det til noen før jul, da er jeg ca 10 uker.

• Liker Liker x 1

Del denne siden