Hvor mange kynnere har du om dagen ca?

Varierer veldig :) idag har jeg gått fra morgen til kveld og da kjenner jeg det strammer seg iblant, men det har ikke vært så veldig ofte

Gikk en tur på dagen i går i ca 40 min.. På kvelden og hele natta hadde jeg sinnsykt mange kynnere!! Mye mer enn før, veldig ubehagelig!! Flere som får det sånn på kvelden??

Gikk en tur på dagen i går i ca 40 min.. På kvelden og hele natta hadde jeg sinnsykt mange kynnere!! Mye mer enn før, veldig ubehagelig!! Flere som får det sånn på kvelden??
Jeg får kynnere mens jeg går tur jeg.. :-( varierer egentlig veldig.. igår hadde jeg kynnere fl.ganger per time hele dagen..

Jeg får kynnere mens jeg går tur jeg.. :-( varierer egentlig veldig.. igår hadde jeg kynnere fl.ganger per time hele dagen..

Syns jo at det er litt rart at kroppen ska mase så fælt når man gjør noe aktivt! Det burde jo være bra for kroppen mener nå jeg, men man orker jo ikke når man får så mange vondter av det! Kanskje jeg skal forsøke å gå en litt kortere tur i dag? :) ønsker jo ikke å forfalle helt den siste tida før fødselen heller! Skal jo klare å føde dette barnet også da uten å stryke med :o

Syns jo at det er litt rart at kroppen ska mase så fælt når man gjør noe aktivt! Det burde jo være bra for kroppen mener nå jeg, men man orker jo ikke når man får så mange vondter av det! Kanskje jeg skal forsøke å gå en litt kortere tur i dag? :) ønsker jo ikke å forfalle helt den siste tida før fødselen heller! Skal jo klare å føde dette barnet også da uten å stryke med :o
Ja.. jeg prøver bare å roe litt ned..

Jeg får de også mens jeg går tur. Føles som om magen skal eksplodere! Og trenger ikke å gå lenger enn 50 m før de setter igang.. Veldig slitsomt!:/

Hva gjør du da i form av trening? Føler jeg forfaller litt hver dag... :(
Jeg har bekkenløsning med gangvansker i tillegg, så trening blir det lite av :( Prøver meg på veldig rolige turer bare, og innimellom kommer ikke kynnerene like hyppig som andre. Hjelper også litt å gå på mykt terreng syntes jeg. Kan være at det bare en innbilning. Har en drøm om å være som et nytt menneske etter fødsel, og kunne trene masse da!:D

Back
Topp