Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja.. må man på do er de skikkelig ubehagelige også!Har ikke telling på hvor mange, men det er en del. De kommer oftere og kraftige når jeg er i aktivitet og hvis jeg ikke får slappet av skikkelig. Synes også de blir verre når jeg er tissetrengt
Mensenmurringer ja, det er det jeg også får! Skikkelig ekkelt... Føler jeg må på do for å sjekke om jeg ikke har fått mensen rett og slett..!!Jeg har hele dagen lang, om jeg er aktiv eller slapper av gjør ingen forskjell. Våkner om natten også av kynnere fordi de er ganske vonde og intense innimellom. Har økt i styrke og intensitet det lengre jeg kommer ut i svangerskapet, av og til er de skikkelig vonde, men JM er ikke bekymret så da prøver jeg å vær å tenke så mye på det. Har masse "mens" murring og som jeg antar har en samenheng med kynnerne.
Så skummelt! Skal kreve en sjekk på neste kontroll om de fortsetter slik som de er nå! Ante ikke at de kunne føre til så alvorlige ting..Veldig mange! De kommer uansett om jeg står/går/sitter/stresser/slapper av.... De har begynt å bli vondere og mer intense...
I mitt første svangerskap hadde jeg så vannvittig mange at det resulterte i at det var en bit av morkaka som løsnet! De var så intense og gjorde at morkaken tilslutt bristet. Så vær obs jenter!
Mine var voldsomme da varte i flere minutter osv... Man skal ikke bekymre seg over mye kynnere, men om det blir voldsomt ubehagelig og de varer lenge kan det være greit å siifra jeg hadde omtrent ikke opphold mellom de de siste ukene...Så skummelt! Skal kreve en sjekk på neste kontroll om de fortsetter slik som de er nå! Ante ikke at de kunne føre til så alvorlige ting..
Ok, men det er vel normalt?
Hadde ganske mye på slutten med første... Men det var ganske nærme termin mener jeg og huske! Nå fikk jeg det mye tidligere, men ikke veldig plaga.. Bare når jeg sitter og slapper av!Merker ikke noe særlig til kynnere jeg. Er førstegangs. Det er kanskje vanligere hos andre- og tredjegangs osv??
Tror nok det er enda vanligere hos de som har født før ja.. jeg venter første og har endel, men kjenner ikke alle.. da jeg var hos jordmor sist og la meg på benken la jeg ikke merke til kynneren før jordmor kommenterte den..Merker ikke noe særlig til kynnere jeg. Er førstegangs. Det er kanskje vanligere hos andre- og tredjegangs osv??
Jeg har hele dagen lang, om jeg er aktiv eller slapper av gjør ingen forskjell. Våkner om natten også av kynnere fordi de er ganske vonde og intense innimellom. Har økt i styrke og intensitet det lengre jeg kommer ut i svangerskapet, av og til er de skikkelig vonde, men JM er ikke bekymret så da prøver jeg å vær å tenke så mye på det. Har masse "mens" murring og som jeg antar har en samenheng med kynnerne.
Magen min er MYE hard da, uten at jeg merker noe særlig annet. Rart hvordan den magen oppfører seg og alt man skal forstå seg påTror nok det er enda vanligere hos de som har født før ja.. jeg venter første og har endel, men kjenner ikke alle.. da jeg var hos jordmor sist og la meg på benken la jeg ikke merke til kynneren før jordmor kommenterte den..
Hehe.. ja, lært mye rart ila svangerskapetMagen min er MYE hard da, uten at jeg merker noe særlig annet. Rart hvordan den magen oppfører seg og alt man skal forstå seg på
Merker også at de begynner å bli mer ubehagelige.. spes om jeg reiser meg fra liggende/bruker magemusklene, må tisse eller forter meg med noe..Har mange! Bilkjøring, stress og tissetrengt gir de verste. Begynner å bli mer og mer intense og litt vonde nå som ukene går. Merket aldri noen kynnere med første