Hvor mange kynnere har du om dagen ca?

Har hatt noen tidligere i svangerskapet, men nå har jeg ikke merket noen på flere uker.

Har ikke telling på hvor mange, men det er en del. De kommer oftere og kraftige når jeg er i aktivitet og hvis jeg ikke får slappet av skikkelig. Synes også de blir verre når jeg er tissetrengt :p
Åja.. må man på do er de skikkelig ubehagelige også!

Har mer kynnere enn ikke kynnere! Var med jordmor i går og spurte henne om det. Hun sa at det ikke er noe å gjøre. Livmoren trener seg opp til fødsel. Når de ikke er regelmessige eller vonde er det ikk noe å bekymre seg for. Skal prøve å slappe av, men har en gutt på to år så er jo begrensa hvor mye en får slappe av mens han er hjemme :) men det er normalt med kynnere og ikke farlig hvertfall

Jeg har hele dagen lang, om jeg er aktiv eller slapper av gjør ingen forskjell. Våkner om natten også av kynnere fordi de er ganske vonde og intense innimellom. Har økt i styrke og intensitet det lengre jeg kommer ut i svangerskapet, av og til er de skikkelig vonde, men JM er ikke bekymret så da prøver jeg å vær å tenke så mye på det. Har masse "mens" murring og som jeg antar har en samenheng med kynnerne.

Jeg har hele dagen lang, om jeg er aktiv eller slapper av gjør ingen forskjell. Våkner om natten også av kynnere fordi de er ganske vonde og intense innimellom. Har økt i styrke og intensitet det lengre jeg kommer ut i svangerskapet, av og til er de skikkelig vonde, men JM er ikke bekymret så da prøver jeg å vær å tenke så mye på det. Har masse "mens" murring og som jeg antar har en samenheng med kynnerne.
Mensenmurringer ja, det er det jeg også får! Skikkelig ekkelt... Føler jeg må på do for å sjekke om jeg ikke har fått mensen rett og slett..!!:(

Veldig mange! De kommer uansett om jeg står/går/sitter/stresser/slapper av.... De har begynt å bli vondere og mer intense...

I mitt første svangerskap hadde jeg så vannvittig mange at det resulterte i at det var en bit av morkaka som løsnet! De var så intense og gjorde at morkaken tilslutt bristet. Så vær obs jenter!
Så skummelt! Skal kreve en sjekk på neste kontroll om de fortsetter slik som de er nå! Ante ikke at de kunne føre til så alvorlige ting..

Så skummelt! Skal kreve en sjekk på neste kontroll om de fortsetter slik som de er nå! Ante ikke at de kunne føre til så alvorlige ting..
Mine var voldsomme da ;) varte i flere minutter osv... Man skal ikke bekymre seg over mye kynnere, men om det blir voldsomt ubehagelig og de varer lenge kan det være greit å siifra :) jeg hadde omtrent ikke opphold mellom de de siste ukene...

Har de flere ganger i timen! Noen merker jeg nesten ikke, mens andre er litt vonde!

Ok, men det er vel normalt?

Spurte jordmora, hun sa at det var veldig individuelt, noen hadde mange, noen hadde skikkelig vonde, noen hadde ingen... Alt var like normalt

Merker ikke noe særlig til kynnere jeg. Er førstegangs. Det er kanskje vanligere hos andre- og tredjegangs osv??

Merker ikke noe særlig til kynnere jeg. Er førstegangs. Det er kanskje vanligere hos andre- og tredjegangs osv??
Hadde ganske mye på slutten med første... Men det var ganske nærme termin mener jeg og huske! Nå fikk jeg det mye tidligere, men ikke veldig plaga.. Bare når jeg sitter og slapper av!

Tror nok det er enda vanligere hos de som har født før ja.. jeg venter første og har endel, men kjenner ikke alle.. da jeg var hos jordmor sist og la meg på benken la jeg ikke merke til kynneren før jordmor kommenterte den..

har det helt likens.. slitsomt synes jeg.. innimellom klarer jeg ikke sitte vanlig engang :o

Tror nok det er enda vanligere hos de som har født før ja.. jeg venter første og har endel, men kjenner ikke alle.. da jeg var hos jordmor sist og la meg på benken la jeg ikke merke til kynneren før jordmor kommenterte den..
Magen min er MYE hard da, uten at jeg merker noe særlig annet. Rart hvordan den magen oppfører seg og alt man skal forstå seg på:p

Førstegangsgravid, uke 30. Har veldig mange, og hatt det siden uke 25 ca. Hatt litt vel mange og kraftige, så vært inne på føden for sjekk men alt var ok. Jeg merker de veldig hvis jeg har stresset mye en dag så har fått beskjed om å ta mer hensyn til stress på jobb etc.

Har mange! Bilkjøring, stress og tissetrengt gir de verste. Begynner å bli mer og mer intense og litt vonde nå som ukene går. Merket aldri noen kynnere med første :)

Har mange! Bilkjøring, stress og tissetrengt gir de verste. Begynner å bli mer og mer intense og litt vonde nå som ukene går. Merket aldri noen kynnere med første :)
Merker også at de begynner å bli mer ubehagelige.. spes om jeg reiser meg fra liggende/bruker magemusklene, må tisse eller forter meg med noe..

Back
Topp