Hvor mange heter...

Meg

15 814 kvinner som har ***som første fornavn
Det er færre enn fire personer eller ingen som heter ***** **


Kb
Det er 3 135 menn som har *** som første fornavn
 
8319 som har samme som meg, 2686 som har samme som mi datter men færre enn fire som har begge navnene og 557 som har det samme som poden :)
 
22 som har samme fornavn som meg, og fire eller færre som har samme fornavn som sønnen vår. Ganske sjeldne navn.
 
1027 med mitt fornavn, men 499 som har det eneste fornavn (det har jeg).

23664 har mini sitt første fornavn, kun 30 som har det andre.
 
Jeg har dobbeltnavn, og er eneste i Norge med det dobbeltnavnet. Det er 2669 personer som har det ene fornavnet, også er det 245 som har det andre fornavnet.

Det er 4 stykker som heter det samme som min datter.

Det er 10 stk som heter det samme som mannen, men han har også dobbeltnavn. Det ene navnet er brukt 8129 ganger, og det andre er brukt 2237 ganger.

Moro! :)
 
Om jeg bare ser på første fornavn så er det rundt 1500 med mitt, 6 med eldste sitt og yngste er alene med sitt.
 
Det er 4 kvinner som har ****** som første fornavn

Har funnet ut tidligere at det er bare to eller tre som har min måte å skrive navnet på som eneste fornavn.
 
131 heter det samme som meg og 41 som heter det samme som datteren min :) vi har begge dobbelt navn.
 
6 stykker heter samme som meg. Og 8 heter det samme som barnet mitt :)
15 stk heter samme som mannen:)
Ingen uvanlige navn. Men alle 3 har dobbelt navn. Ser ikke ut til at det er mange som har disse navna sammen:)
 
Det er færre en 4 eller ingen som heter mitt fulle navn.
Hver for seg er fornavnene mine mer utbredt. Etternavnet mitt er det bare 186 som har.
5 har samme kombinasjonen av mine fornavn.

Samboers sitt navn er det over 6000 som har, men bare 81 som har samme etternavn.

Over 6000 har samme navn som eldste

Det er ca 2200 som har samme navn som yngste
 
7992 har mitt navn [emoji4]
 
Mitt navn over 9000 mennesker ..
Sønnen min er det 21 stk som heter ..
Datteren min var 3000+
 
Jeg har dobbelt navn og er bare 6 stk som har samme navn som meg. min sønn har også dobbelt navn og han er nok eneste som heter de navne sammensetningene :happy:
Har også 6 stk som har samme navn som meg, også dobbel navn :)

132 som har datteren min sitt navn som eneste fornavn :)
 
51 som har samme navn som min sønn

Det er færre en 4 som har mitt navn

(Begge har dobbel navn)
 
Det er færre en 4 personer eller ingen som har samme navne som meg. Eg har et mellom navn som bare eg har i hele Norge, fornavnet mitt er det 331 som har og 247 som har det som det enste navnet.

Min datter er det 7626 som heter og 6124 som har det som det eneste navne
 
6594 heter det samme som meg. 56 heter det samme som barnet mitt :)
 
51 som har fornavnet mitt som eneste fornavn :)

Kun meg som har min kombinasjon av fornavn og mellomnavn ;)
 
1409 Ranveig (og 1142 Rannveig)
15 313 som har mannen sitt navn

Eldste: 1322
Lille: 191
Knøttet: 290

Det var rundt 400 med samme navn som eldste då han blei fødd, og rundt 70 av lille. Så dei har tydeligvis navn med stigande popularitet. Tvilar på om knøttet sitt navn blir meir populært med det første.

271 med mitt etternavn
83 med dei to eldste sitt etternavn
50 088 med knøttet og mannen sitt etternavn

Mannen er ganske vanlig, dei er 228 med samme for- og etternavn.
 
Last edited:
Back
Topp