Hvor mange her har....

kristian fra skal vi danse bor rett over gaten.. ''juni lunde'' og mannen bor vel i nærheten tror jeg.. bor nok fler her men jeg er så fjenr når jeg er ute å går at jeg sjeldent får med meg noe.:)

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Vet ikke om noen kjendiser som BOR i området men i dag f.eks jogget Marit Bjørgen mot meg [:D]
Ylvisguttene kom gående en gang og skravlet og pekte overalt i byen, jeg fikk litt hetta da jeg så dem [8D]
Og en fyr fra PåTryneTeateret og BarneTV var her i byen og gjorde et opptak for BarneTV.. Litt kjentfolk ser man.. Er litt morro da [:)]

Og så har jeg hørt Ozzy Osbourne synge for full hals i byen og samme med Morten Harket. Satt i stua og koste meg med musikken [:D]

Oooh, en anna daling! [8D]

ORIGINAL: Gollemor

ORIGINAL: Bahama Mama

ORIGINAL: Gollemor

Øystein Dolmen sykler forbi her når han skal til mamman sin med middag til henne[:)][:)]

Og så bor Are Sende Osen i nærheten.
Og så ligger Nrk rett oppi bakken her, så der er det jo plenty kjendiser. Ser Tore Strømøy stadig vekk.

Da er vi nesten naboer[:D]

Handler du på Bunnpris eller? Ser Tore Strømøy der hele tiden[:D]

Bunnpris er nærmest, ja! [:D]
Bor nedenfor Kvilhaugen. Tore Strømøy har en tendens til å stå og gjøre opptak der når jeg går forbi[:D]

Hehe, artig! Jeg bor rett nedenfor skolen[:)]

ORIGINAL: marianne1986

Er nabo me Snorre Hallem ( ishockeyspiller) om noen vet hvem det er ?

Vet hvem det er ja. Det er et søskenbarn til søskenbarna mitt[:)] Jeg har lekt sammen med han da vi var i bursdag hos søskenbarna mine i Trønderlag..

hmmm.. hørt om bandet blumbo? harry band[8D] vokalisten bor rett bak oss.. hmm.. vet ikk om fler - er innflytter[8D]

men der jeg er ifra - nedre eiker bor/kommer det fler fra..

-vibeke skofterud
-trond iversen
-arve juritzen
-anne kath vestli (eller hvordan det skrives..)
-rune + to stk til fra PH

hmmm.. og noen til jeg ikke kommer på..

ellers har vi faktisk to stk nrk kjendiser og en politiker som ofte er å se på tv som klipper seg i salongen[8D]

Ingen kjendiser i nabolaget vårt, men mormor er nærmeste nabo til Roar Strand[:)]

var naboen til bjarte hjelmeland som nå er teatersjef ved den nasjonale scene i bergen.

Ja[:D]
Hans i xfaktor[:D]

arild "hulken" haugen bor ikke så langt herfra.. ser han på kiwi til stadighet, å går somregel forbi her hver dag med bikkja :P

ORIGINAL: frøken plaske

ORIGINAL: Gothia

De bor vel ikke akurat i nabolaget men litt rundt omkring stedet vi bor.

Thomas Alsgård
Bjørn Dælhi
Programlederen i Jakten på kjærligheten. (husker ikke navnet)
Gaute Grøta Grav bodde vel her, veit ikke om han gjør det lenger.

Også gikk jeg på skolen sammens med John Carev når vi bodde på Lørenskog  (Ikke i klassen)

Også har jeg et par venninder som er litt sånn D kjendiser.

Du har jo glemt Diaz og Tanya[8D]

Ja vist. Tanya var foresten barnepike på min x svoger. heheh litt av ei barnepike

ORIGINAL: Eldiss!

Øystein Sunde [:D]

Da bor ikke vi så veldig langt unna hverandre heller[8D]

ORIGINAL: rico

Er ikke noen i nærområdet slik sett.
Men var nabo med jensby (dansken) FØr han måtte selge.

har noen kjendiser i familien. 
Vært i "kjendis" bryllup i F:stad. (noen i familien)

Ellers så kjøpte vi leiligheta som vi bodde i før av en Lokal kjendis.
Har solgt pølser og andre ting til en kjendis.

Og gubben har jobbet i huset til Øystein Sunde.

Se der du, flere som bor i nærheten av meg[:D]

ORIGINAL: Susa87

hmmm.. hørt om bandet blumbo? harry band[8D] vokalisten bor rett bak oss.. hmm.. vet ikk om fler - er innflytter[8D]

Plumbo du mener?? [;)]

Back
Topp